štvrtok 11. januára 2018

Starostlivosť o vlasy #12: Styling s Kérastase, Bumble and bumble a Mitch by Paul Mitchell

O vlasovej kozmetike píšem na blogu veľmi okrajovo, preto sa mi zdá až neuveriteľné, že som do jedného článku zozbierala hneď tri produkty tohto zamerania, ktoré tvoria moju aktuálnu stylingovú rutinu.


Z časového hľadiska použitia ich môžem rozdeliť do skupín na "deň prvý" a "deň druhý". Deň prvý je ten, keď si umývam vlasy. (Pripomínam, že až na výnimky si vlasy umývam ráno pred odchodom do práce. Cez leto nechávam voľne vyschnúť, počas zvyšných ročných období fénujem.) Dlho som bola zástankyňou penových tužidiel, skúsila som aj stylingové krémy, ale už pred časom sa do mojej priazne dostali objemové spreje. Mala som možnosť vyskúšať tento od značky Alterna, ktorý je podľa mňa to naj, čo sa dá kúpiť. Ale chcela som nájsť aj lacnejšiu alternatívu. Viem, že Kérastase nie je práve synonymom lacnoty, ale oproti Alterne sú predsa len jej cenovky priaznivejšie. Vybrala som si produkt s názvom Resistance Volumifique Expansion Spray, čo je objemový sprej určený pre jemné vlasy. Aplikuje sa po umytí na uterákom presušené vlasy a okrem dodania objemu by mal aj vlasy chrániť pred škodlivými vplyvmi nástrojov na úpravu vlasov. Čo sa týka objemu, tam nemám čo vytknúť. Manipulácia s produktom je bezproblémová, dá sa aplikovať rovno ku korienkom, ktoré nezamastí ani nezaťaží. Vonia neutrálne "kadernícky" a pomerne slabo. V čom zaostáva za konkurentom od Alterny, je výdrž v čase. U toho som totiž najviac ocenila, že vlasy vďaka nemu ostali na mieste aj počas spánku a ráno som nemala na hlave žiadne odstávajúce pramene. A ak sa aj našiel nejaký nezbedník, učesaním sa vrátil na svoje miesto. U Resistance Volumifique Expansion Spray-a sa účinok stratí v priebehu dňa (a noci) a jeho nedostatky musím riešiť ďalšími produktami.


Čím sa plynule dostávam k druhej časti mojej stylingovej rutiny alias "deň druhý". Aplikujem v dňoch, kedy si vlasy neumývam. Stratený objem doplním pomocou texturizačného spreja Bb Thickening Dryspun Finish od Bumble and bumble. Už som ho raz mala v miniatúre a totálne som si ho zamilovala. Preto, keď som naň narazila na dovolenke v Grécku (a za skvelú cenu), nemohla som inak, len si jedno balenie kúpiť. Nech mám vlasy akokoľvek spľasnuté, dodá im objem a textúru bez pocitu helmy či zlepenia. Pre mňa je to ten nalepší objemový sprej na suché vlasy. Síce nepredĺži interval medzi umytiami, ale to ani nemá v popise práce, takže mu odpúšťam. Nie každému sadne vôňa, ktorá trochu pripomína pánsku kolínsku vodu, ale ja som sa s ňou zžila a už ju ani veľmi nevnímam.
 
Pre zvlášť ťažké prípady nepoddajných odstávajúcich prameňov vlasov som si zaobstarala vlasovú pomádu s názvom Reformer z produktového radu Mitch od značky Paul Mitchell, o ktorej som písala v tomto článku. Niečo takéto som hľadala dosť dlho, nevedela som sa rozhodnúť medzi rôznymi produktami a značkami a nakoniec som si nechala poradiť od môjho kaderníka a túto pastu na vlasy si kúpila rovno v salóne. Používam ju zhruba mesiac a zatiaľ mi z nej odbudlo iba minimálne. Stačí jej totiž iba malé množstvo, ktoré naberiem na brušká dvoch prstov, pretriem v dlaniach a aplikujem do vlasov. S použitím tejto pomády sa všetky odstávajúce vlasy zaradia na svoje miesto a účes drží po celý deň. Keďže Mitch je rad vlasovej kozmetiky určený pre pánov, zodpovedá tomu aj vôňa, ktorá je šmrncnutá týmto smerom s prevahou drevitých tónov. Zo všetkých troch dnes predstavených produktov vonia najsilnejšie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.