pondelok 4. marca 2013

Starostlivosť o vlasy #1




Dnes to bude krátke, lebo aj moje vlasy sú krátke :D ...žarty bokom, starostlivosť o vlasy je u mňa naozaj stručná. Nie je sa nad čím pozastavovať, vlasy mám krátke, jemné, so sklonom k lupinám a navyše si ich aj sem-tam farbím (naposledy dlhotrvajúcouou farbou Garnier Color Naturals v odtieni 6 tmavá blond - stojí pár eur, ľahko sa aplikuje aj v domácom prostredí a pri mojej dĺžke vlasov mi vydrží na dve použitia - jednoducho wow). 

Vlasy si umývam každé druhé ráno. Striedam zvyčajne dva šampóny. Momentálne sú to L´Oreal Professionnel Série Nature Couleur Botanique - šampón na farbené vlasy s obsahom aktívneho ľanového oleja, bez parabénov a silikónov a L´Oreal Professionnel Série Expert Instant Clear Shampoo - šampón proti lupinám. S oboma som veľmi spokojná, ten na farbené vlasy má trochu zvláštnu vôňu (údajne orientálne citrusové kvety), tá sa ale na vlasoch dlho neudrží, takže mi to až tak neprekáža.

Po umytí vlasy presuším uterákom, aplikujem prípravok na objem Schwarzkopf Professional OSiS+ Thrill Fibre Upload, ktorý mi ponúkla moja kaderníčka ako alternatívu k penovému tužidlu. Jednu dávku z pumpičky rozotriem medzi prstami a prejdem nimi vo vlasoch. Vďaka svojmu pomerne veľkému objemu  (200 ml) mi tento "vlasový krém" vydrží veľmi dlho. Vlasy potom nechám voľne vyschnúť. Fén používam iba výnimočne.

Na styling používam Schwarzkopf Professional OSiS+ Thrill Fibre Gum a to na už uschnuté vlasy pre dodanie štruktúry, prípadne keď chcem strapatý styling a la "kuriatko". Táto stylingová guma vyzerá aj vonia ako ružová žuvačka, vlasy nezaťažuje ani nemastí, samozrejme za predpokladu, že sa dávkuje s mierou.   



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.