nedeľa 14. júla 2013

TAG: Čínsky portrét

Dnešný TAG bude úplne ne-kozmetický a ne-beauty a požičala som si ho z blogu značky Avene. Spočíva v tom, že odpovedám na hypotetické otázky v štýle, čím by som chcela byť, ak by som nebola človekom, ale ... no veď uvidíte. A keď už som pri Číne, tam je aj súvislosť s dnešným obrázkom - v čínskom horoskope je totiž mojim znamením Opica. A táto konkrétne tróni na mojom toalatnom stolíku na vrchole "pyramídy" z kozmetických taštičiek a stráži moju ríšu. Toľko k vysvetlivkám a poďme na TAG.



Odpovede by mali byť spontánne v štýle "čo mi prvé napadne". Všetky otázky začínajú rovnako - Ak by som bola...

...farbou? Taupe, teda farba medzi béžovou a sivou. Dostatočne výrazná a pritom pomerne neutrálna a veľmi dobre kombinovateľná.

...druhom oblečenia? Puzdrovymi šatami, podľa mňa základný kameň šatníka, ktorý sa dá obmieňať na milión spôsobov.

...destináciou? Parížom, bien sûr!

...kozmetickou pomôckou? Kliešťami na riasy.

...kvetom? Fialkou, mini kvietkom s výraznou vôňou. 

...vôňou? Chce sa mi napísať, že vôňou fialky, ale aby som sa neopakovala s predchádzajúcou odpoveďou, tak vôňou čerstvo upečených croissantov, sýta, maslová, až sa zbiehajú sliny.

...predmetom? Mramorovou sochou. (Klasická, žiadne moderné umenie.) Takže totálne neužitočný predmet, ale s veľkou estetickou hodnotou

...ročným obdobím? Letom (najlepšie v oblasti stredozemného mora).

...zvieraťom? Opicou, čo iné mám napísať (LOL).

...jedlom? Ázijskymi rezancami so zeleninou a kúskami lososa.

...piesňou? Walking on Sunshine od Katrina & the Waves. Injekcia energie a dobrej nálady.

...románom? Deň dlhší ako ľudský vek od Ajtmatova. Keď sa povie román, okamžite mi naskočí toto dielo.

...športom? Synchronizovaným plávaním, lebo snúbi "môj živel", teda vodu s mojím naj spôsobom pohybu - tancom (OK, nie je to tanec per se, ale má to choreografiu a určité prvky).

...filmom? Drive, nenápadný film a pritom tak silný (aspoň pre mňa).

...drahým kameňom? Diamantom, lebo je nad všetkými drahými kameňmi.

Ak vás TAG oslovil, neváhajte pokračovať a odkazy mi postnúť do komentárov. Ja si tagnem dve osoby, na ktorých odpovede by som bola zvedavá - Ann z blogu Lightscapade a Levandule.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.