utorok 23. júla 2013

Z kuloárov #2: non-beauty favourites

Pred krátkym časom fičal na SK aj CZ blogoch TAG "Nežijem len make-upom". Zatiaľ som sa do neho nezapojila, ale to vyjadrenie by mohlo byť podtitulom tejto mojej občasnej rubriky "Z kuloárov", ktorá je dôkazom, že make-up, blog a starostlivosť o moju osobu nie sú jedinou náplňou môjho života. Minulý článok bol pomerne čítaný, tak prečo nepridať ďalšiu porciu fotiek zo zákulisia blogu?


Pred mesiacom som bola služobne na Donovaloch. Takýto výhľad sme mali z terasy za hotelom. Aj keď som založením mestský človek, krátka pauza od mesta pre mňa znamená reset a dobitie energie. A na druhý deň sa potom neviem dočkať návratu do mesta :) nuž, taká som.



Už minule som sa priznala, že zbožňujem kvety. (So starostlivosťou o ne je to trošku horšie, ale nie o tom som chcela.) Nasledujúce tri fotky budé preto na túto tému. Najprv narodeninová kytica, potom nová orchidea a na záver gerbera, ktorú si moja babička pestuje na okne.





Teraz trochu chválenkárstva - do domácnosti nám pribudla fantastická vec menom Kindle. Milujem knihy a som vášnivá čitateľka, ale nie som ten typ, ktorý velebí papier nadovšetko a stavia sa proti technickému pokroku. Za tie dva mesiace, čo ho máme, som prečítala niekoľko e-kníh a nenašla som žiadne negatívum. Neznamená to, že si už v živote nekúpim papierovú knihu, na to som príliš veľký knihomoľ. Výhody čítačky sú však nezanedbateľné: úspora miesta v byte (ktorý nie je nafukovací), úspora miesta v kabelke a aj finančná úspora (e-knihy sú lacnejšie ako papierové, takže investícia do čítačky sa postupne vráti).



Na záver sladká bodka - leto je čas zrelého ovocia rôznych druhov, aj preto je to moje najobľúbenejšie ročné obdobie. Preferujem berries, teda drobné ovocie, najradšej mám maliny. Aj pri pśaní tohto článku som "zlikvidovala" jednu misku (namiešanú s čučoriedkami).


A nepohrdnem ani malinami v čokoláde :)


Tak to bol malý kuk mimo sféru "beauty", ale v nasledujúcom článku sa do nej samozrejme vrátime.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.