utorok 30. júla 2013

EMMA Dance Day III s Riverpark Dance School

Minulú sobotu 27. júla sa konal už tretí ročník EMMA Dance Day. Ako verná účastníčka predchádzajúcich dvoch ročnikov som nemohla vynechať ani tento, hoci som sa ho zúčastnila len ako divák a iba poobednej časti. V skratke išlo o to, že kto prišiel v sobotu medzi 10:00 - 16:00 na nábrežie za hotelom Kempinski v Bratislave s augustovým číslom časopisu EMMA, mohol sa zúčastniť workshopov s lektormi Riverpark Dance School. Tancovalo sa priamo na nábreží a v ponuke boli zumba, dancehall, hip hop, jazz alebo reggaeton. Napriek horúcim teplotám povieval od Dunaja osviežujúci vánok, takže nakoniec bolo aj počasie celkom znesiteľné.


V prestávkach medzi jednotlivými tanečnými lekciami sme si mohli pozrieť špeciálne vystúpenia - napr. Thomas Puskailer s tanečníčkami RDS Company alebo tanečná skupina zložená z teamu spravodajstva TV JOJ, ktorí nacvičili pre túto príležitosť dynamickú choreografiu; prípadne sa popozerať a podebatovať v stánkoch partnerských firiem ako Mary Kay, Daylong, Schwarzkopf a podobne. 

A teraz už zopár fotiek zo samotnej akcie.   

vystúpenie Thomasa Puskailera
hodina Hip Hopu s hosťujúcim lektorom z Urban Widgets
Stánky partnerov akcie - Mary Kay, Daylong, Avelane, Philips a Reebok
Stánok Mary Kay
EMMA Dance Day III zakončila štedrá tombola, dalo sa vyhrať všeličo, napríklad aj pobyt v hoteli Kempinski Vysoké Tatry (wow). Ja som ako zvyčajne nič nevyhrala (ok, vyhrala som peknú cenu ešte počas prvého ročnika, tak sa nebudem sťažovať). 

Dostávali sme aj goodies bag - obsahoval staršie číslo časopisu EMMA, potítko s logom Riverpark Dance School, 1 voľný vstup na ľubovoľnú hodinu do Riverpark Dance School, vzorku krému Daylong, vzorku sprcháča Fa, nejaké propagačné materíály partnerov akcie, plechovku Oolong Tea a minerálku (ale tú som vypila priamo počas akcie). 


Pre mňa osobne to bolo veľmi príjemne strávené popoludnie a dúfam, že sa uvidíme o rok na EMMA Dance Day IV.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.