štvrtok 17. apríla 2014

Lakotéka #11: New In - Sally Hansen

Začalo sa to tým, že som si uvedomila, že mi v mojej kolekcii lakov na nechty chýba vínová/bordeaux farba a že ju nutne potrebujem. A zhodou okolností v tom čase som v DM zľavovej knižke našla kupón na 50% zľavu z ceny laku značky Sally Hansen, línie Complete Salon Manicure. Tak som to šla omrknúť a výsledok? Vínovú síce mali, ale nebolo to "ono", zato ma upútala iná červená, cherry red s názvom 575 Red Handed, ktorá skončila v mojom nákupnom košíku.


Štetec je presne ten typ, pred ktorým mám rešpekt a obavy, ale vlastne úplne zbytočne. Pripomína mi štetce lakov Astor, je plochý a na konci mierne zaoblený. Obavy nie sú namieste, lebo štetec sa krásne rozprestrie po nechte a pokryje ho jedným ťahom. S farbou však opatrne, naberá jej dosť veľa, takže ho treba obtrieť o hrdlo flakóna, inak zafarbí aj to, čo nemá.


S výdržou je to v norme, neporušený bol tri dni, na štvrtý deň už lak odchádzal na končekoch nechtov.



1 komentár:

  1. ja mám tiež 2 laky Sally Hanse, zhodou okolností tiež také výraznejšie červené, len iné odtiene ako ty:)

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.