pondelok 14. apríla 2014

TAG: All About Eyes

Už sme tu mali "všetko o vlasoch" a nedávno som u niekoľkých francúzskych Youtubberiek narazila na TAG s názvom Všetko o očiach. Keď som pátrala po jeho pôvode, dopátrala som sa k americkej Youtubberke KathleenLights, ale netuším, či ona je autorkou.


1, Aký očný krém/ sérum používaš?
Momentálne používam aj sérum aj krém - ráno sérum All About Eyes od Clinique a večer upokojujúci očný krém značky Avene. Ale svoj grál v tejto kategórii som zatiaľ nenašla a postupom času čoraz viac pochybujem, že niečo také existuje. Vyskúšala som už rôzne typy starotlivosti o očné okolie - high-endové, drogérkové, lekárenské, ale zatiaľ som nenašla nič, čo by malo na očné okolie wow-efekt

2, Obľúbený očný korektor?
Môj najobľúbenejší korektor všetkých čias je Airbrush Concealer od Clinique, ale momentálne používaný Lasting Perfection od Collection Cosmetics mu dosť zdatne šliape na päty.

3, Obľúbený produkt na obočie?
Pero na obočie od Suqqu Eyebrow Liquid Pen a Brow Gel od Eyeko London (recenzia tu).

4, Obľúbená báza pod očný tieň?
Too Faced Shadow Insurance a Urban Decay Primer Potion (písala som o nich tu).


5, Obľúbená paleta očných tieňov?
Štvortieňová paletka vo fialových tónoch z vianočnej kolekcie Black Tie Violets od Clinique z roku 2012.

6, Obľúbený odličovač očných partií?
Z parfumerkových je to Take the Day Off od Clinique (dvojfázový vo fialovej fľaške), z drogériových Mixa Bi-phase Cleanser Optimal Tolerance.

7, Obľúbená mascara?
Moja TOP 3 je nasledovná: 
High Impact Mascara od Clinique (recenzia tu); 
False Lash Effect od Max Factor
Max Volume Twist od Nivea Beauté (ktorá sa už bohužiaľ nevyrába). 
A nedám dopustiť na baby-mascaru určenú na spodné riasy Clinique Bottom Lash Mascara


8, Obľúbená očná linka?
Z gélových je to Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Gel Eyeliner v odtieni 03 Stay Midnight (tmavomodrá) a z ceruzkových MAC Eye Kohl v odtieni Prunella (tmavofialová ťahajúca k hnedej).


9, Obľúbený očný tieň?
Krémový očný tieň 83 Illusoire z radu Illusion d`Ombre od Chanel. Láska na prvý pohľad, keď som ho videla vo videu Lisy Eldridge, láska na druhý pohľad, keď som ho videla naživo v parfumérii a láska na každý ďalší pohľad vždy, keď ho používam.


10, Obľúbené slnečné okuliare?
Už niekoľko rokov som verná značke Polaroid; momentálne mám od nich elegantné okuliare s bordovým rámom a kamienkami a jemným vzorom na bočniciach.


2 komentáre:

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.