štvrtok 10. septembra 2015

Wishlist - jeseň 2015

Odpor je zbytočný. Neostáva mi  nič iné, len sa zmieriť s tým, že nekonečné leto sa ani tento rok nekoná a pred nami je (aspoň pre mňa) tá nepopulárnejšia časť roka. Čo ma aspoň nachvíľu vytrhne zo sezónnej letargie? Nová kozmetika! A ktoráže menovite?


O týždeň tu máme Dni Marianne (v SR, tie české začínajú už zajtra) a je minimálne jedna vec, ktorú by som si rada zaobstarala so zľavou 25% - mascaru Volume od Chanel. Túžim po nej už veľmi dlho a pochybujem, že ju počas roka vychytám za výhodnejšiu cenu.

Pri jednej veci ale isto neostanem, zľavu chcem využiť aj pri nákupe nového antiperspirantu. Spreje od Bourjois ma omrzeli a je načase presunúť sa k niečomu inému. Pôvodná verzia Deo Pure od značky Biotherm patrí medzi mojich dlhoročných obľúbencov a rada by som vyskúšala, či ju tromfne novinka pre citlivú pokožku.

Na očný krém Anti-Age Global od Yves Rocher som sa namotala už pred časom u Lučiaka, aktuálne žiaden očný krém nemám v zásobe a ešte mi aj hrá do karát zľava 35% na jeden produkt tejto značky počas Dní Marianne.

Rúže Pop Lip Colour + Primer od Clinique zaznamenali pri svojom uvedení na trh veľký sprievodný humbug, čo je z marketingového hľadiska len a len dobre. Ja mám pocit, že už ich majú všetci (či ako sa hovorí v anglofónnych krajinách "everybody and their mom"). A ešte ďalší pocit, že aj ja by som rada jeden (na začiatok) vlastnila. Zatiaľ podľa swatchov mi to vychádza na buď odtieň Love Pop alebo Raspberry Pop (ktorý ale bude s pár ďalšími uvedený na trh až v októbri).

Zažiadalo sa mi vyskúšať ďalší z odličovacích olejov, ktorý patrí na našom trhu k tým dostupnejším - ten od L`Occitane s obsahom masla Karité. A aby mu nebolo smutno, doplním ho aj pleťovým krémom z rovnakého radu. (Existuje aj tonikum, ale o ňom neviem, či ho tak nutne potrebujem, lebo pleťovými vodami som zásobená dostatočne. Rozhodnem sa až v predajni.)

Posledná položka je tak trochu optional, čo v tomto prípade znamená "rada by som, ale nezáleží to na mne". Očná linka Tattoo Liner od Kat Von D mi chodí po rozume dlhodobo a momentálne mi praje vzácna zhoda okolností - túto značku od septembra ponúka Sephora Middle East a teraz sa naskytla príležitosť, že by mi ju tam istá osoba cestujúca do Emirátov zakúpila. Takže držím spomenutej dobrej víle palce, aby mala pri svojich pracovných povinnostiach čas aj na shopping.

A ako dopadol letný wishlist 2015?

 Keďze bolo na ňom iba päť položiek, stihla som ich všetky nielen kúpiť, ale aj otestovať.

 
O korektore očného okolia Pro-Longwear od MAC som písala v tomto článku, na štartovací set od Emmy Hardie som sa podrobnejšie pozrela v tejto recenzii, odličovací olej od Vichy som recenzovala tu, mascaru Haute Tolerance od Avene zasa na tomto mieste a holiaci krém EOS má svoju recenziu tu.


2 komentáre:

  1. ja to asi tento rok odignorujem, uz byvam z takych nakupnych maratonov unavena. Uz takmer vyhradne len online.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja prevazne online, ale tymto sa vzdy necham akosi zlakat. Ale idem v casoch, kedy masovka nehrozi, lebo davy nezvladam.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.