štvrtok 31. decembra 2015

Spotrebované produkty - december 2015

S decembrovými empties prichádza aj koncoročná bilancia. Spolu s dnešnými som vyhodila za celý rok 97 prázdnych (alebo aj nie) obalov, čo zodpovedá 8,08 ks mesačne. Tento mesiac sa teda s počtom osem radí medzi úplne priemerné.



Clarins Lotion Tonic Camomille (200 ml) - toto pleťové tonikum sa teší dobrej povesti a ja sa k tomuto chválospevu pripájam. Zaradila som ho do svojej TOP 10 za uplynulý polrok a už mám doma ďalšie balenie - síce polovičné, ale podarilo sa mi ho kúpiť za veľmi výhodnú cenu. Zatiaľ ho mám medzi rezervnou kozmetikou, ale určite sa nestratí.

L´Occitane Aromachologie (50 ml) - toto telové mlieko bol darček k nákupu pri Dňoch Marianne. V zložení sa nachádzajú tri esenciálne oleje a hoci priamo pri aplikácii mi nevoňal, neskôr na pokožke už áno. Dokonca na mňa spomenuté esenciálne oleje pôsobili relaxačne, čo je pred spaním veľmi vítané. Slabou stránkou bolo, že toto mlieko nehydratovalo dostatočne, na druhý deň som mala suché predkolenia, preto by som si ho v plnej veľkosti nekúpila.

Clinique Superbalm Moisturizing Gloss (7 ml) v odtieni 02 Raspberry a cestovnej veľkosti (plná veľkosť obsahuje penový aplikátor) hodnotím ako najlepši lesk, aký som kedy vyskúšala. Hydratuje tak skvelo, že som ho používala namiesto balzamu a to aj v tejto (miernej) zime. Na perách robí mokrý efekt a ich farbu nijako zásadne nemení, len dodá farebný tón. Mám ďalšie dva v zásobe (v inom odtieni), z toho jeden aktuálne nosím v kabelke a používam.

Balea Badesalz (80 g) - túto jednu dávku soli do kúpeľa sme dostali poštou od DM ako predvianočný pozdrav zákazníkom. Veľmi takúto pozornosť oceňujem, 23. decembra neskoro večer po ukončení všetkých vianočných príprav mi takýto kúpeľ prišiel veľmi vhod. Kombinácia vôní vanilky a mandľového mlieka pôsobila na mňa upokojujúco a nebola príliš silná ani presladená. Kúpeľom príliš neholdujem (kto má na ne čas?), ale túto soľ si niekedy v drogérii do košíka prihodím.

L´Occitane Comforting Creme (50 ml) v light verzii ma vyslovene tešilo používať, nielenže konzistenciou aj stupňom hydratácie mi maximálne vyhovoval, navyše úžasne voňal po masle karité. Viac som o ňom písala v článku o jesennej pleťovej starostlivosti. O jeho ďalšej  kúpe budem určite v budúcnosti uvažovať.

NUXE Creme Fraiche Mask (50 ml) - hydratačná a upokojujúca maska, ktorú som recenzovala tu. S účinkami som bola veľmi spokojná, ale nebola pre mňa až tak zaujímavá, aby som uvažovala o opakovanom nákupe. Navyše mám dve masky tohto typu v rezerve.

Emma Hardie Amazing Face Moringa Cleansing Balm (50 ml) - od tohto čistiaceho balzamu (bol súčasťou setu, o ktorom som písala tu) som si veľa sľubovala a nakoniec som mala problém spotrebovať aj balenie v cestovnej veľkosti. I keď práve s týmto balením by som nikde necestovala, lebo už keď dorazilo, bol skvapalnený balzam vytečený pomimo a neskôr mu navyše praskol vrchnák. Odličoval síce dobre, ale parfumácia bola príliš silná a od pravidelného používania ma odrádzala, preto som ho striedala s inými produktami. Nie je preto žiadnym prekvapením, že tento balzam si v plnej ani v žiadnej inej veľkosti nekúpim.

Palmolive Naturals Ultra Moistuzitation (250 ml) - druhý sprcháč z dvojbalenia, ktoré som dostala pred časom. Nurazil ma, ale ani nenadchol, páčila sa mi jeho vôňa, ale inak nebol ničím výnimočný. Nevidím dôvod si ho kupovať. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.