pondelok 14. decembra 2015

Wishlist - zima 2016

Na blogoch registrujem v tomto období záplavu vianočných wishlistov, ale tento môj bude úplne bežný, sezónny, a napíšem v ňom o produktoch, ktoré si plánujem kúpiť v priebehu najbližších troch mesiacov.

Rúže MAC to je taká (blogerská) klasika a ja ešte žiaden nemám. A teraz tak nejako dozrel čas. Na ilustráciu som sem dala odtieň Ruby Woo, ale nie som presvedčená, že si kúpim práve ten. Mám urobený nejaký predvýber odtieňov, no konečné rozhodnutie padne samozrejme v predajni.

Kým rúž bude taký nákup z plezíru, nový púder je nutnosť. Už dlhšie mám vyhliadnutý mozaikovitý kompaktný púder z radu Couvrance od Avene. Môj aktuálne používaný púder od Bourjois sa dostáva na dno a tento avenovský ho na mojom kozmetickom stolíku nahradí.

S dekoratívkou okrajovo súvisí aj ďalšia položka, ktorá mi v mojej kozmetickej výbave doteraz chýbala - kefka na obočie kombinovaná s kovovým hrebienkom na riasy. Takýto produkt nemusí stáť tisíce, aby bol funkčný, a preto stavím na osvedčenú značku so sympatickou cenovou politikou Real Techniques a ich Lash and Brow Groomer.

No a teraz už k pleťovej kozmetike. Odličovací olej nemôže chýbať. Po nasledujúci si pôjdem do parfumérie, oslovil ma totiž ten od značky Shiseido. Ja mám voči týmto japonským odličovadlám vyslovene pozitívny predsudok a dúfam, že moje očakávania nesklame.

O čom sa dosť píše aj hovorí, je exfoliačné rozjasňujúce tonikum Glow Tonic od značky Pixi. Niekto ho vynáša do nebies, niekto ho nemôže vystáť. To ma samozrejme nenechalo ľahostajnou a svoj názor naň si budem môcť urobiť sama doslova na vlastnej koži.

Posledná vec na zimnom wishliste je taštička plná miniatúr (OK, je tam aj jeden produkt v plnej veľkosti). Od značky REN som zatiaľ vyskúšala len jeden krém ešte v roku X, ale stále ju mám zaradenú medzi tie, ktoré by som chcela spoznať lepšie. A tu sa zjavil tento set obsahujúci zmenšeniny produktov pleťovej, telovej a dokonca aj vlasovej kozmetiky. Aby som povedala pravdu, už je na ceste ku mne, využila som zľavu 30%, ktorá naň bola na feelunique v rámci "Black Friday deals". Bola to ponuka, ktorej nešlo odolať a pochybujem, že by som ho inokedy zohnala výhodnejšie.

A na záver malá rekapitulácia predchádzajúceho (jesenného) wishlistu:


Opäť splnené na 100%, z toho dve veci som zatiaľ nemala možnosť otestovať - mascaru Volume od Chanel a očný krém Anti-Age Global od Yves Rocher.

Rúž Pop Lip Colour + Primer od Clinique som si nakoniec kúpila v odtieni 24 Raspberry Pop (aj keď 13-ka Love Pop bola veľkou konkurenciou a nevylučujem, že si časom kúpim aj tú). Používam ho nejaký ten týždeň a recenzia by sa (dúfam) mohla na blogu objaviť už vo štvrtok.

Ostatným nakúpeným produktom som sa podrobne venovala v článkoch či recenziách - dvojicou odličovací olej a pleťový krém s maslom karité od L`Occitane som sa zaoberala v tomto článku, antiperspirant od značky Biotherm Deo Pure vo verzii pre citlivú pokožku dostal priestor dokonca dva razy (tu a tu) a Tattoo Liner od Kat von D má svoju recenziu na tomto mieste.


2 komentáre:

  1. Jsem zvědavá, jak se Ti bude líbit REN. Já teda zatím zkoušela jen věci na obličej, ale se vším spokojenost. A jejich oční krém Keep Young and Beautiful Firm and Lift Eye Cream už jedu asi čtvrté balení, první oční mazadlo, které mě baví popužívat a které funguje :)
    Každopádně moc hezký wishlist, klidně bych si ho adoptovala ;-)
    Ifoun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skoda ze tam neni jeho miniatura, ale pozrela som si ho na feelunique a cena sa mi pozdava, tak asi casom vyskusam :)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.