pondelok 20. júna 2016

RECENZIA: Caudalie Moisturizing Mask

Keď som na začiatku roka recenzovala hydratačnú masku, nedopadlo to úplne najlepšie. Vlastne som ju hneď po uverejnení článku odložila ad acta a doteraz som nemala odvahu skúsiť ju znova. Medzitým som stihla minúť malé balenie Moisture Surge Overnight Mask od Clinique, ktorú som dostala vo vianočnom balíčku a masku od značky Dermacol vo vreckovom dvojbalení. Ale objavila sa moja chuť skúsiť zase niečo nové a tak sa u mňa ocitla krémová hydratačná maska od Caudalie. Je súčasťou vynoveného radu pleťových masiek, z ktorých ma ostatné (dve čistiace a jedna peelingová) podľa popisu až tak nezaujali.


O tom, čo je značka Caudalie zač, som písala v úvode tejto recenzie. Nebudem sa preto opakovať, vypichnem len najdôležitejšiu vec - ingrediencie z hrozna sú zastúpené aj v tejto maske a to v podobe oleja z hroznových jadierok a komplexu Vinolevure (extrakt z vínnych kvasiniek, ktorý má ochranné a posilňujúce vlastnosti), ktoré dopĺňa kyselina hyalurónová. To znie ako veľmi sľubné kombo.

A ak by niekto na hrozno predsa len pozabudol, pripomenie mu ho ilustrácia na prednej strane obalu. Ten je vzhľadovo pomerne jednoduchý, v bielo-zelenej farebnej harmónii s krásnym vrchnákom s efektom dreva. Ani tento raz neboli vyslyšané moje prosby o vyklápací mechanizmus a ak sa chcem dostať k obsahu, musím krútiť. Už som asi rezignovala a zvykám si na myšlienku, že masky s vyklápacím viečkom sa asi nedočkám.


Táto maska má dve vlastnosti, ktorými ma prekvapila. Prvou je vôňa. Keď som si prechádzala hodnotenia produktu rôznych stránkach, väčšina používateliek ju označila ako sviežu. Pre mňa osobne má okrem toho taký kyslastý, nie úplne príjemný "príčuch". Nie je to skysnuté a odpudivé, ale pod nos mi to príliš nejde. Nebráni mi to v používaní, no jeho komfortu to nepridá.

K druhej zvláštnosti sa dostanem okľukou. Prejavuje sa totiž pri samotnom používaní. Podľa inštrukcie na zadnej strane obalu sa má maska natrieť na tvár a nechať pôsobiť buď 15 minút (a zvyšky potom odstrániť) alebo rovno celú noc. Ja sa prikláňam k tej prvej možnosti a aj to mám problém vydržať. Svrbí ma totiž nos a jeho okolie. Je to také to šteklivé svrbenie, akoby mi niekto prechádzal okolo nosa pierkom. A snažiť sa nepoškrabať sa na nose, na ktorom mám vrstvu masky, je veľká skúška mojej trpezlivosti. Neviem, čo to je a neviem čím to je, nezdá sa mi to ako alergická reakcia, lebo sa mi to deje výlučne v okolí nosa a pleť tam nie je po použití nijako podráždená, ale pripadá mi to veľmi podivné.

Škoda toho, lebo inak mi maska vyhovuje, so stavom pleti po použití som spokojná, je hydratovaná, upokojená, jemná a hladká. To isté platí aj pre očné okolie, pretože maska sa dá použiť aj naň, čo hodnotím ako ďalšie plus - hydratácie v týchto partiách nikdy nie je dosť. Vyzdvihla by som aj veľkosť balenia, som zvyknutá na masky s 50 ml objemom, táto má o polovicu viac (pričom cena sa pohybuje okolo 20 eur). Nebyť tamtých dvoch výhrad, mohla by som ju s nadšením odporučiť, ale takto som skôr rozpačitá a celkovo ju hodnotím "len" ako dobrú.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.