štvrtok 23. júna 2016

Wishlist - leto 2016

Aktuálny stav kozmetických zásob u mňa doma napovedá, že letný wishlist by som mohla s kľudným svedomím vynechať a moje hygienické a skrášľovacie rituály by to nijako negatívne nepoznačilo. Lenže dnes cestujem na predĺžený víkend do Nemecka (presnejšie do Berlína), a to sa bez (drobných) nákupov nezaobíde.


Predbežný nákupný plán mám nachystaný, ale do koláže som dala iba časť. Čo som vynechala, je The Body Shop, lebo tam si chcem nakúpiť take tie svoje klasiky, ktoré ste už na blogu x-krát videli. Rada by som sa zastavila aj v Kiehls, najlepšie by bolo, ak by mali nejaký set miniatúr, lebo od nich som ešte nič neskúšala a toto by bol dobrý začiatok. No a v Berlíne sa nachádza aj obchod Kiko, na Instagrame momentálne veľmi intenzívne "trenduje" ich kolekcia matných rúžov, tak tú by som chcela minimálne okuknúť.

Kde idem na istotu, je mascara značky Helena Rubinstein. To je klasika najväčšia, veď pani Helena vyrobila mascaru ako prvá na svete. Zo širokého portfólia som si vybrala Lash Queen Sexy Blacks, ktorá by mi podľa popisu a dvaru kefky mohla sadnúť. Je možnosť, že sa nakoniec rozhodnem pre iný model, ale bez mascary s monogramom HR neodídem. Moje hľadanie dokonalého texturizéra na vlasy by mohlo mať šťastný koniec so sprejom na vlasy od Bumble and bumble. Teší sa vynikajúcej povesti a moje očakávania smerom k nemu sú tým pádom veľké.

To boli parfumérkové veci, ale ja sa chystám aj do drogérie. Často čítam o dvojfázovom odličovači od Maybelline a toto bude príležitosť overiť si zvesti o ňom doslova na vlasné oči. Čo sa k nám ešte nedostalo, a ja na to pomerne netrpezlivo čakám, sú šampóny Elseve od L`Oréal s niekoľkými druhmi ílu určené pre rýchlo sa mastiace vlasy. V Nemecku sa predávajú pod lokálnym názvom Elvive a to dokonca v dvoch prevedeniach (jedno z nich proti lupinám), a tak namiesto čakania, kedy prídu k nám, si jedno balenie doveziem. A keďže jeden texturizér je málo, chystám sa aj na vlasový sprej Schwarzkopf Got2B Made 4 Mess, ktorý som u nás v drogérii hľadala zatiaľ rovnako márne.

Ak by ste mali pre mňa tipy, čo si nemám nechať z kozmetiky v Nemecku újsť, či už z drogérky alebo parfumérie, určite mi to napíšte do komentárov. No a teraz už pohľad na minulý wishlist:



Podarilo sa mi z neho nakúpiť všetko, S piatimi položkami to zas nebol až taký výkon. Zrecenzovala som zatiaľ iba tri z nich: rúž od MAC na tomto mieste, pleťovú masku od Caudalie tu a dvojfázový odličovač Yves Rocher som spomenula v rámci svojej aktuálnej starostlivosti o pleť. Dva zvyšné produkty - mascara a balzam - si na svoje využitie a následné hodnotenie ešte musia počkať.

  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.