pondelok 3. októbra 2016

Zamerané na: Revlon

Značka Revlon patrí medzi tie, ktoré sa dlho nášmu trhu vyhýbali a ktoré som zahraničným blogerkám celkom závidela. Asi pred rokom (?) sa to zmenilo, keď ju zaradila do svojho portfólia sieť FAnn parfumérie. Samozrejme ma to potešilo, ale len do chvíle, keď som zistila, že sortiment je proti tomu americkému či britskému značne obmedzený (ako to už býva). Rúž ColorStay Ultimate Suede som si preto dala doviezť z USA (viac o ňom tu) a čo sa týka make-upu tiež z radu ColorStay, tam som nenašla svoj odtieň - ten najsvetlejší ťahá až príliš do ružova a druhý v poradí už je príliš tmavý.


No ale poďme od toho, čo som si nekúpila, k tomu, čo som si kúpila - kontúrku na pery ColorStay, krémový hydratačný lesk z rovnakého radu a krémovú lícenku. Navyše vďaka zľave 30% v letnej zľavovej knižke bol výsledný účet veľmi príjemný. 


Kontúrku na pery v odtieni Red/Rouge som si kúpila ako doplnok k červenému rúžu od Max Factor Marilyn (písala som o ňom tu), farebne si totiž táto dvojica sadla tak na 99%. Spomenutý rúž mi svojou kvalitou a správaním až tak neulahodil a myslela som si, že vhodnou kontúrkou môžem jeho vlastnosti aspoň trochu vylepšiť. Ani s touto vysúvacou ceruzkou, ktorá má na konci ukryté strúhadielko (to je ten červený cuplík), sa mi to veľmi nepodarilo.. Ak si ju dám ako podklad pod rúž na celú plochu pier, dosť ich vysuší a rúž na ne následne nie úplne dobre chytá. Takže pôvodný zámer, ktorý spočíval v predĺžení výdrže rúžu, bohužiaľ stroskotal. Preto ňou pery zvyknem iba orámovať a vyplniť rúžom. V týchto intenciách sa s kontúrkou dobre pracuje, je stredne mäkká a zabraňuje prípadnému rozpíjaniu rúžu. V ponuke je v šiestich odtieňoch.


Hydratačný krémový lesk ColorStay Moisture Stain je pre mňa z neznámych dôvodov akýmsi symbolom značky Revlon. Vždy keď počujem alebo vidím niekde značku spomenutú, pred očami sa mi zjaví práve tento produkt. Ja som si zo siedmich ponúkaných odtieňov vybrala prvý v poradí, 001 India Intrigue. Podľa farby obalu či na aplikátore vyzeral až hrozivo svietivo, ale na ruke som sa presvedčila, že s tou pigmentáciou to nebude až také intenzívne. Bohužiaľ etiketu s ingredienciami som vyhodila (bola nalepená tak, že by sa nedalo odskrutkovať viečko), ale bola by som celkom zvedavá na popis, lebo tento lesk dosť cítiť po alkohole (čo teda pri produkte, ktorý má hydratovať, nie je úplne šťastné - ale k tomu sa dostaneme) a čerešniach, čo vo výsledku dáva "príjemný" čerešňovicový odér. Ono to vyprchá, takže ho pokojne nosím v práci bez rizika, že by zo mňa razil alkohol a ja som si koledovala o dôverný rozhovor na personálnom oddelení. Aplikátor je tiež kapitola sama pre seba. Mám trochu problém sa takou lopatou precízne nalíčiť (a to moje pery rozhodne nepatria k najužším), hlavne v kútikoch. Bohužiaľ to nezachraňuje ani konzistencia, ktorá síce nelepí (prvý dobrý bod!), ale tým pádom sa má problém na perách vôbec zachytiť. Po pár neúspešných pokusoch som prišla na to, ako sa dopracovať k príčetnému výsledku. Najprv si potriem aplikátorom s farbou spodnú peru, otlačím ju na vrchnú a obe otlačím do papierovej vreckovky. Na perách síce veľa farby neostane, ale vytvorí základ, na ktorý sa potom lepšie prichytí druhá vrstva. Tú urobím s tým, čo ostalo na aplikátore, plus dbám na vykreslenie kontúr oboch pier. Hotovo! Nejakú mega výdrž nepozorujem (skôr klasiku, prežije doobednú kávu a malé občerstvenie) a ak som si aj myslela, že slovo stain v názve by mohlo znamenať, že pigment ostane v perách nejako dlhšie, tak som sa mýlila. Ostane zalezený v ryhách pier, čo nevyzerá esteticky ani vábne. Stráca sa nerovnomerne a na konci obeda farba zo stredu pier mizne úplne, ostane len nevzhľadný obrys a už spomenuté farbou vyplnené ryhy pier. "Milý" bonus v podobe vysušených pier je už iba záverečnou bodkou za touto nepodarenou epizódou. Jediné moje šťastie, že na tento produkt bola zľava dokonca 50%, lebo kúpiť si ho za plnú sumu alebo aj za spomenutých 30% dole, asi by som bola na seba nahnevaná.


To najlepšie som si nechala na záver (aby sme skončili pozitívne), a to krémovú lícenku v odtieni 150 Charmed / Enchantment. Majú ho v ponuke ako jediný a je to farba presne pre mňa - staroružová s jemným nádychom bobuliek. Jednoduchý plastový obal je funkčný a pomerne pevný. Hmota v ňom mi na dotyk pripomína plastelínu. Hoci v nádobke lícenka vyzerá sýta až tmavá, pri nanášaní je opak pravdou, odtieň je decentný a pre väčšiu intenzitu je potrebné lícenku vrstviť. Najlepšie sa mi nanáša prstom. Jedným načriem do nádobky a aplikujem na tvár a druhým rozotriem do stratena. Zo štetcov najlepšie výsledky dosiahol Stippling Brush od Real Techniques. Efekt na pleti je veľmi prirodzený, spokojná som aj s výdržou (osemhodinový pracovný deň zvládne). Skúšala som túto lícenku použiť aj na pery (po vzore podobného produktu, ktorý vlastním od značky Stila), ale výsledok bol dosť tragický. Ale to ma netrápi, bol to len taký pokus a dôležitejšie je, že mi vyhovuje ako lícenka.

Z dnešnej trojice teda môžem odporučiť len jeden produkt - ten posledný. Kontúrka je OK, ale žiaden zázrak a ten lesk, radšej no comment. Zo sortimentu Revlon chcem určite v budúcnosti vyskúšať nejakú mascaru, lak na nechty, rúž (ale tieto dva až keď trochu pohnem zásobami) a ak by sa stal zázrak a našla by som svoj odtieň, tak aj make-up.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.