štvrtok 5. októbra 2017

TAG: Ak by mi zmizla všetka dekoratívka

Dnes sa budem pohybovať v ríši fantázie a predstavím si hypotetickú situáciu, že mi z večera do rána (alebo z rána do večera) zmizol všetok make-up (aj štetce). Čo by som si kúpila ako prvé? Na aké značky by som sa zamerala? Tento tag fičal pred pár rokmi a nedávno som ho videla znovuoživený v jednom videu, ktoré ma inšpirovalo k dnešnému článku. Zostavila som v ňom zoznam produktov, ktoré považujem za jedny z najlepších v ich kategóriách a zároveň spĺňajú podmienku, že sú dostupné na Slovensku v kamenných obchodoch (e-shopy domáce ani zahraničné nechcem v žiadnom prípade diskriminovať, ale viem, že by som v takejto situácii nemohla čakať na niekoľkodňové doručenie).


Začnem podkladom, teda foundation a v tejto kategórii som vybrala Bourjois Healthy Mix. Tu by som šla do mierneho rizika, lebo pôvodná verzia, ktorú som recenzovala tu, sa už nepredáva. Ale keďže make-upy tejto značky mi vždy sedeli (pokiaľ som trafila odtieň), sú za priaznivú cenu a najsvetlejší odtieň 51 je presne pre mňa, trúfam si veriť, že ani tento by nesklamal. Cestou z drogérie by som sa zastavila ešte v H&M, kde by som si zaobstarala hubku na nanášanie make-upu. Originál to síce nie je, ale dosť sa mu podobá, a v krízovej situácii ako táto by sa ním určite nepohrdla.

Po ďalšie produkty na tvár by som zamierila do parfumérie, kde by som si kúpila korektor Clinique Airbrush Concealer. Jedná sa historicky o môj najpoužívanejší korektor, ktorý som síce v posledných rokoch vynechala zo svojej make-up rutiny (ach, tá chuť po novotách!), ale neváhala by som po ňom kedykoľvek opäť siahnuť. Tento korektor vo forme pera účinne zakrýva modré žilky pod očami a nevysušuje očné okolie. A čo sa pamätám, ani nezaliezal do vrások.

Púder sa mi vyberal najťažšie. Pretože mojou prvou voľbou by boli púdre z drogérie buď tento od Catrice alebo tento od Bourjois - lenže ani jeden z nich sa už bohužiaľ nevyrába. Takže opäť by padla voľba na osvedčenú značku Clinique. Púder Stay Matte Invisible Blotting Powder som mala pre mnohými rokmi, keď sa ešte predával v (dosť hnusnom) zelenom obale (kto sa pamätá na tú nemocničnú zelenú farbu? Keď som bola malá, mali sme v podobnom tóne kachličky v kúpeľni...) a mám naňho len dobré spomienky. Navyše sa predáva s hubkou, ktorá - keďže mi zmizli aj štetce - je v tomto prípade veľmi potrebnou súčasťou.

Produkty na obočie by som nemohla vynechať. Dosť sa mi osvedčila kombinácia krémového očného tieňa Maybelline Color Tattoo (40 Permanent Taupe) a štetca Bobbi Brown Eye Brow Brush. Áno, ten štetec je drahý, ale ak by som mala vlastniť iba jeden, tak určite tento, lebo na obočie som nič lepšie nemala a nechcem mať. A krémový očný tieň by som mohla použiť aj na jeho pôvodný účel (najlepšie sa nanáša prstom, takže odpadá potreba ďalšieho štetca).

Po mascaru by som zašla (možno prekvapivo) do drogérie, ale Catrice Glam & Doll Waterproof  spĺňa všetky požiadavky, ktoré na mascaru kladiem a zároveň stojí pár eur. Všetko podstatné o nej nájdete v tomto článku.

Na pery by som zvolila svoju najobľúbenejšiu pastelku - Clinique Chubby Stick v odtieni Super Strawberry. Túto farbu milujem, lichotí môjmu tónu pleti a zároveň sa tento rúžobalzam jednoducho nanáša, primerane hydratuje, a aj keď nevydrží na perách nejako mega dlho, dá sa kedykoľvek bez problémov opraviť. Viac som o ňom písala na tomto mieste.

Hoci sa Chubby Stick dá použiť v krajnom prípade aj ako lícenka, predsa len by som si zaobstarala aj produkt tohto druhu a opäť taký, ktorý sa dá použiť bez štetca. Zvolila by som krémovú lícenku od značky Revlon v odtieni 150 Charmed. Zaradila som ju medzi svojich obľúbencov uplynulého leta a dôvody si môžete prečítať tu.

S týmito deviatimi produktami by som nejakú chvíľu vydržala, ale asi by mi trochu chýbalo niečo na zvýraznenie očí. Aj keď si ich nelíčim každý deň, niečo málo by u mňa určite uplatnenie našlo. Na viečka by som si vybrala nude krémový očný tieň Paintpot (v odtieni Painterly) od MAC Cosmetics, pretože krásne zjednotí farbu a povrch viečka a okrem toho skvelo funguje ako báza pod očné tiene (ak by som sa rozhodla nejaké si časom zaobstarať).

Potom už by stačilo iba doladiť nejakú ceruzku a ja by som doladila rovno dve. Clinique Quickliner for Eyes Intense v odtieni 08 Intense Midnight by som si vybrala, pretože je vysúvacia a je zakončená praktickým gumovým aplikátrom na rozmazávanie do stratena. Navyše tmavomodrá sa hodí k mojim očiam a nepôsobí tak tvrdo ako čierna. Písala som o nej v tomto článku. Ak by sa mi zažiadalo niečo svetlejšie, je tu moja obľúbená Contour Clubbing Waterproof od Bourjois v svetlohnedom, takmer bronzovom odtieni 60 Taupe of the Top. Recenzovala som ju na tomto mieste. Dá sa bez problémov použiť ako na vonkajšiu, tak na vnútornú linku a úžasne rozžiari pohľad.

Našli ste medzi týmito produktami svojich nejakých obľúbencov? Čo by ste si kúpili ako prvé, ak by vám zmizla všetka dekoratívka?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.