streda 29. mája 2013

Spotrebované produkty #4

Je tu koniec mesiaca a s ním ďalšie minirecenzie spotrebovaných produktov. Bez dlhých rečí poďme na to.



Clinique Take the Day Off Cleansing Milk (200 ml) – čistiace mlieko mi vyhovovalo konzistenciou i vôňou (resp. jej absenciou). Make-up z tváre odlíčilo perfektne (pri použití dvoch dávok z pumpičky), pleť nebola následne napätá ani vysušená. Momentálne mám „v poradí“ dva odličovacie oleje, ale keď sa minú a ja zatúžim opäť po odličovacom mlieku, nevylučujem, že to bude práve toto. 

Garnier Body Intensive 7 Days (250 ml) - regeneračné telové mlieko s obsahom L-Bifidus a masla karité na veľmi suchú pokožku. Vôňa OK, do pokožky sa vpilo pomerne hneď, nelepilo. Stupeň hydratácie hodnotím ako uspokojivý, i keď sa musím pousmiať pri vyhlásení, že „hydratuje až po dobu  7 dní“. Neviem teda koho, ale zákazníkov s veľmi suchou pokožkou, pre ktorých je určené, asi ťažko. Mne stačilo, ak som ho vynechala jeden deň a na druhý som už mala nepríjemný pocit napnutej pokožky, hlavne na nohách. Keď si odmyslím toto smelé vyhlásenie o sedemdňovej hydratácii, pomer kvalita/cena je slušný, viem si predstaviť kúpiť si ho znova (prípadne iný variant z tohoto radu, napr. medový).. 

Erborian BB Crème au Ginseng 3 in 1 (45 ml) – ozajstný kórejský BB krém, ktorý som si kúpila ešte v časoch before it was cool. Oproti súčasným európskym drogériovým BBčkam, ktoré sú vlastne len prezlečené tónovacie krémy, deklaruje síce „len“ 3 in 1 (videla som už aj „8 in 1“, „10 in 1“ a – pozor, bezkonkurenčný – „All in 1“), ale tie plní na 100%. Sú to: zjednotenie tónu pleti, hydratácia a výživa, bábätkovský vzhľad pleti. Dodala by som ešte štvrtý bod – slnečná ochrana SPF 25 a PA++.  Výborne sa aplikoval buď prstami alebo štetcom. Navyše obsah balenia je až o polovicu väčší ako väčšina make-upov alebo BB krémov pri zachovaní podobnej cenovej hladiny. Určite si ho kúpim znova (ako som sa dozvedela, má ho v ponuke Marionnaud v ČR). 

Garnier Body Softening Care (50 ml) – telový krém v cestovnom balení mi vydržal na štyri použitia, čo hodnotím ako slušné a viem si predstaviť kúpiť si ho opäť na cesty. Plné balenie na domáce použitie si ale pravdepodobne nekúpim, má objem iba 200 ml a to sa mi zdá na telový krém málo - obávam sa, že by bolo veľmi rýchlo po ňom. 

Ebelin Nagellackentferner (125 ml) – bezacetónový odlakovač, ktorý si kupujem zas a znova, lebo mi vyhovuje pomer kvality a ceny a jeho dostupnosť. Akurát tú deklarovanú mandľovú vôňu tam doteraz márne hľadám, podľa mňa vonia chemicky ako väčšina odlakovačov. 

Sanoflore Baume Levres Nourricier (8 g) – môj plán B, ak by z povrchu zemského zmizol Reve de Miel od NUXE. Uvedomujem si, že je to trošku unfair, lebo je to veľmi dobrý produkt a bola som s ním spokojná. Navyše je certifikovaný BIO a ECOCERT (ja na to veľmi nie som, ale pre niekoho môže predstavovať pridanú hodnotu) ... ale málo platné, kým bude existovať Reve de Miel, jeho kúpa je málo pravdepodobná. 

Schwarzkopf Professional OSiS+ Thrill Fibre Upload (200 ml) – krémová alternatíva k penovým tužidlám. Stačí ho použiť malé množstvo, preto mi vydržal celú večnosť. Dá vlasom objem od korienkov, takže nie sú pricapené. Momentálne používam iný produkt, ale toto bolo už moje x-té balenie a v budúcnosti ho isto znova zaradím do svojho „repertóaru“. 

L´Oréal Professionnel Série Nature Couleur Botanique (250 ml) – „super-ochranný šampón na farbené vlasy s aktívnym ľanovým olejom“ (aspoň tak uvádza etiketa), z ktorého som trochu v rozpakoch. Je totiž veľmi ťažké, priam nemožné určiť či a ako šampón ovplyvňuje trvácnosť farby vlasov. Mám za to, že slnko a voda sú predsa len zdatnejší súperi. Ale pre ten dobrý pocit som ho skúsila. Tento produkt sa snaží hrať aj na prírodnú nôtu tým, že neobsahuje silikóny a parabény. Vlasy mi po ňom ostali čisté dva dni, takže priemer, v tomto smere žiadne prekvapenie. Vôňa („orientálne citrusové kvety“) z kategórie „dusivá“ nebola podľa môjho gusta. Podčiarknuté a zrátané, tento šampón som dostala od kamarátky, ktorá s touto značkou pracuje, ale už by som si ho po skúsenostiach druhý raz nekúpila.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.