nedeľa 23. júna 2013

Lakotéka #3: Sea, sun & fun


Od piatka máme oficiálne leto, preto som sa rozhodla dnes predstaviť laky na nechty, ktoré najčastejšie používam v letnom období. Opäť sa nejedná o žiadne striktné delenie, ale akosi prirodzene viac siaham po týchto farbách. Tri z nich sú z holandskej kolekcie OPI a jeden je Maybelline miniColorama


Začnem vo farbách modrej lagúny. Úplne otvorene, We have a Herring Problem nepatrí medzi úplných obľúbencov, ak by nebol súčasťou minisetu štyroch lakov Dutch Treats, určite by som si ho nekúpila. Jeho farba nie je sýta, opísala by som ju ako modrosivú so zeleným podtónom a trblietkami. Tak trochu zľaknutý haring.  Ale v lete sa dá zvládnuť. Aplikácia je taká kadejaká, robí trochu diery a na nechtoch nie je nejaký výrazný. Vydrží priemerne, ale aj keby vydržal viac, po štyroch dňoch ma prestáva baviť a je čas na zmenu. 


Odtieň 100 Urban Lemon od Maybelline miniColorama som už spomínala v TAGu o kozmetike z drogérie, bol to jeden z najvýhodnejších nákupov v histórii, celé jedno euro. Je dosť hustý, aplikácia dvoch tenkých vrstiev sa mi málokedy podarí, tým pádom má sklon sa v hrubých vrstvách odlupovať (hlavne na konci nechtov, ktoré sú na to náchylné, viď na fotografii necht na prostredníku). Napriek tomu ho v lete nosím rada, lebo mi evokuje slnko a tým pádom dobrú náladu. 


Kiss me on my Tulips sa volá táto výrazná sýta hot pink. Nikdy by som neverila, že by mi tento odtieň mohol ísť k pleti a vôbec, že by som ho mohla nosiť a nevyzerala ako wannabe Barbie. A predsa! Aplikuje sa jedna radosť, pre mňa jeden foolproof lakov, ktoré môžem nanášať aj v polospánku a výsledok bude super.  Vydrží najmenej štyri dni, s drobnými opravami ho zvyknem nosiť aj týždeň. 


Štvrtým a posledným v tomto výbere je levanduľový Pedal faster, Suzi! s ružovým podtónom a trblietkami. Podobne ako Herring, aj on robí diery, trafiť správne množstvo laku, aby bol na všetkých nechtoch rovnomerný, je trochu atómová fyzika. Ale bojujem! Výsledok potom stojí zato. S odlakovaním je to horšie, ale to nemusím pri lakoch s trblietkami zdôrazňovať.


A aké laky nosíte v lete vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.