pondelok 28. apríla 2014

Spotrebované produkty - apríl 2014

Článok o spotrebovaných produktoch je taká lotéria, lebo kandidátov je každý mesiac mnoho (no, mnoho... je ich proste viac) a ja pravidelne tipujem, ktorí z nich sa nakoniec do konečného výberu dostanú. Niekedy trafím presne, inokedy nie je núdza o prekvapenia - produkt, o ktorom som si bola istá, že ho do konca mesiaca "dorazím", sa tam nakoniec neobjaví a opačne - taký, o ktorom som predpokladala, že ešte nejaký týždeň vydrží, je zrazu prázdny a treba ho zhodnotiť a odpovedať na (zákernú) otázku - kúpila by som si ho znova? A toto sú apríloví "odídenci":


Sothys Hydradvance (15 ml) - ľahký hydratačný krém pre normálnu/zmiešanú pleť s balzamovou textúrou, ktorú mám u krémov veľmi rada. Luxusne voňal a hydratoval po celý deň (prípadne noc, keďže som ho používala aj aj), na pleti zanechal nádherný zamatový pocit. Túto miniatúru som dostala, ale neváhala by som si kúpiť aj plné balenie. Momentálne ma brzdí cena, ale verím, že v budúcnosti si ho doprajem.

Sephora Ultimate Lip Balm (4,5 g) - príjemný balzam na pery s ochranným faktorom 15. Bol fajn, vyhovoval mi, ale už sa nevyrába, takže mám aspoň o jednu dilemu "kúpiť-nekúpiť" menej.

Avene Eau Thermale (50 ml) - tretí mesiac po sebe spotrebované tretie balenie, asi je to už trápne, ale táto voda v spreji je must-have. Ešte jednu mám doma a na leto určite kúpim vo väčšom vydaní..

The Body Shop Hemp Hand Protector (30 ml) - ochranný krém na ruky s obsahom konopného oleja sa veľmi rýchlo stal mojim obľúbencom a jediné, čo ľutujem je, že som si na jeseň v Dubline kúpila iba tubu s objemom 30 ml. Ak sa k tomuto krému v budúcnosti dostanem (lebo to je trochu problematické), určite si kúpim vo veľkosti 100 ml, aby mi vydržal čo najdlhšie.

Caudalie Vinosource Sérum S.O.S Désalterant (30 ml) - jeden z mojich objavov tohto roka, recenziu si môzete prečítať tu. Ako malé mínus sa ukázal sklenený flakón, keďže sa z neho nedá "vydolovať" zvyšný produkt. Nielenže kúpim znova, ale určite sa pozriem aj po iných výrobkoch tejto značky.

Korres Wild Rose 24-h Moisturising & Brightening Cream (40 ml) - hydratačný a rozjasňujúci krém som recenzovala v marci, kúpila by som si ho znova, ale až na jesenné-zimné obdobie, pretože na prichádzajúcu sezónu sa mi zdá príliš hutný.

Schwarzkopf Color Mask (60 + 60 + 25 ml) - recenziu som písala pred týždňom, doplním len, že túto farbu si určite ešte niekedy kúpim, aj keď nie hneď.

Bioderma Sensibio (maska a krém 15 ml; micelárna voda 20 ml) - trojicu výrobkov som otestovala a o moje dojmy som sa podelila v tomto článku. Z trojice produktov ma najviac oslovil krém, o ktorého kúpe uvažujem aj v plnom balení.

L`Occitane Amande Douche Gommante (200 ml) - sprchový peeling s úžasnou vôňou a jemnými zrniečkami. Jeden z mojich objavov a zároveň TOP produktov roka 2013. Vzhľadom na jeho vyššiu cenu si počkám na nejakú promo akciu, ale faktom ostáva, že by som si ho kúpila znova.

Vichy Oligo 25 Blush-Mousse (7 ml) - ďalší produkt z mojej januárovej výzvy, ktorý škrtám. Táto lícenka bola so mnou strááášne dlho, mala som rada jej jemnú penovú textúru a svieži ružový odtieň. Už sa nevyrába, takže si ju logicky ani nemôžem kúpiť znova.

2 komentáre:

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.