štvrtok 29. mája 2014

Spotrebované produkty - máj 2014

Prelom apríla a mája bol u mňa obdobím "kozmetickej inventúry". Prešla som si všetky produkty, ktoré mám doma a tie dlhšie otvorené z pleťovky alebo telovej kozmetiky som si dala za úlohu začať aktívne používať a v lepšom prípade doraziť. Osobitnou kategóriou sú vzorky, ktorým sa venuje nový typ článku s názvom Prvé dojmy. V dekoratívke pár vecí putovalo do koša (napríklad aj nejaké storočné rúže, nemalo zmysel ich dávať do tohto článku, lebo to boli buď limitky alebo sa už nevyrábajú), iné som presunula, aby boli trocha viac na očiach a nezabúdala som ich používať. A samozrejme som si tým pádom urobila miesto na prípadné nové kozmetické úlovky. A kto sa stal obeťou mojej jarnej čistky? Pre väčšiu prehľadnosť som ich tento raz rozdelila do kategórií:


Spotrebované produkty z novoročnej výzvy sú tieto tri:

Sephora Colour Reveal Lip Balm (2,7 g) - balzam na pery výnimočný tým, že reaguje s pH pier a farebne sa im prispôsobí. Príjemná vanilková aróma bola plusom, čo sa týka hydratácie, zažila som už aj lepšie kúsky, takže druhý raz by som si ho už nekúpila.

Clinique Color Surge Eyeshadow Palette 6 Colors (3,5 g) - táto paletka je historický kúsok z vianočnej kolekcie z roku 2006, takže prišiel čas rozlúčiť sa. Spotrebovala som päť tieňov, ten šiesty prekladám do inej paletky. Keďže to bola limitka, nie je možné ju kúpiť znova, ale vo všeobecnosti som s očnými tieňmi tejto značky spokojná a určite sa s nimi na blogu nestretávame naposledy.

Urban Decay Razor Sharp Ultra Definition Finishing Powder (8 g) - s týmto púdrom mám taký love-hate vzťah. Už som to niekde na blogu písala, obsah skvelý (jemne namletý, rozjasňujúci, na pleti nepostrehnuteľný), obal nafigu. Ak by sa firma rozhodla obal zmeniť sa nejaký užívateľsky príjemnejší, tak nemám problém si tento púder kúpiť znovu. Aj keď som počula zvesti, že sa výrobca chystá jeho výrobu zastaviť. Takže vôbec ale vôbec neviem, ako to bude ďalšou kúpou, budúcnosť ukáže.

Dva produkty z dekoratívky, ktoré nie sú spotrebované, ale z rôznych dôvodov ich vyhadzujem:

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24h (3 g) - gélová očná linka, ktorá kým nestuhla, bola fantastická. Ale potom sa premenila na kameň, a hoci som ju pár krát oživila v mikrovlnke, nie je to pre mňa dlhodobé riešenie. V poslednom období už som ju takmer nepoužívala, a tak putuje do koša. Už si ju nekúpim.

Alverde Puder Camouflage (obsah neuvedený) - biely jemne namletý púder som používala na fixáciu očného korektora. Už je však niekoľko mesiacov po dátume spotreby, preto sa s ním lúčim. Rada som ho používala, bol za dobrú cenu a časom by som sa k nemu možno vrátila, ale už som ho dlho v DM nevidela, tak neviem, či sa ešte vyrába.

Potom tu máme produkty spotrebované v "bežnej prevádzke":  

Shu Uemura Skin Purifier (450 ml) - tento čistiaci odličovací olej sa už pomaly stával maskotom tohto blogu :) toto veľké balenie mi vydržalo neuveriteľných deväť mesiacov. Vyhovoval mi vo všetkých smeroch, ale už nastal čas na zmenu. Teoreticky by som si ho kúpila znova, prakticky nemám kde, ale snáď niekedy v budúcnosti sa s ním ešte stretnem.

Laboratoires SVR Xérialine (500 ml) - telové mlieko na normálnu až suchú pokožku. Taký priemer, nič oslnivé, ale ani nič, čo by som hanila. Nevyhovujúca ("umelá") vôňa a vyššia cena sú dôvody, prečo sa už k tomuto telovému mlieku nevrátim.

A nakoniec - tieto tri som mala otvorené už dlhšie a chcela som ich doraziť a uvoľniť miesto novinkám:

Avene Reflexe Solaire 50+ (30 ml) - skvelý krém s UV faktorom, ktorý som posledný mesiac používala namiesto denného krému. Na tento účel sa výborne hodil, do pleti sa vsiakne hneď, nelepí ani nezanecháva biele stopy a osvedčil sa ako podklad pod make-up. Pre mňa jeden z naj opaľovákov vôbec, určite kúpim opäť a pravedpodobne aj vo väčšom balení.

La Roche-Posay Posthelios (200 ml) - tento obnovujúci a hydratačný gélový krém po opaľovaní (teda jeho zvyšok, ktorý mi ostal po minulom lete) som upotrebila ako klasické telové mlieko, teda používala som ho večer po sprche. Okrem toho, že výborne hydratoval, jeho vôňa ma naladila na letné dni, ktorých sa neviem dočkať. Bol to darček k nákupu, ale viem si predstaviť, že by som si ho jedného dňa kúpila.

Clinique Liquid Facial Soap Mild (30 ml) - (ešte nie je uplne prázdny, ale je v ňom tak na dve použitia, do konca mája ho isto miniem, preto sem určite patrí). V tejto rubrike sme ho už raz mali, vo svojej kategórii čističov pleti je pre mňa naj, dobre vyčistí pleť a nevysušuje, ale momentálne preferujem iné formy čistenia a odličovania (mlieko, olej, chystám sa na balzamy), čiže to na kúpu plného balenia v dohľadnej dobe nevidím.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.