pondelok 14. júla 2014

Starostlivosť o telo #6

Čo nasleduje po aktualizovanej pleťovej a vlasovej rutine? No jasné, telovka; dnes s podtitulom "made in France" (neplánovane, ale vyšlo to tak). Okrem jedného produktu, ktorý ostal z minula, a dvoch navrátilcov sú to všetko novinky, ktoré ale už nejaký ten týždeň používam, tak si ich poďme jednu po druhej predstaviť. 


Bourjois Déodorant sme tu už mali pred rokom vo verzii Minéral + Soin (s vôňou pomarančového kvetu) a teraz som chcela vyskúšať pre zmenu Minéral + Beauté. Ani tento neobsahuje alumíniové soli, parabény a alkohol, vonia takou tou čistou púdrovou vôňou, ktorú mám veľmi rada. Je účinný, síce 24 hodín nemôžem potvrdiť, lebo sa medzitým sprchujem, ale náročný horúci letný deň zvládne. Obsahuje aj vyhladzujúce perleťové častice, ktoré by sa mali postarať o krásu podpazušia a na to som celkom zvedavá.

Orientálne sprchové mlieko s obsahom arganového oleja a bio oleja z kvetov pomarančovníka pochádza od značky Yves Rocher z radu Tradition de Hammam. Napriek označeniu "mlieko" sa nejedná o telové mlieko do sprchy, ako ho poznáme od iných značiek, ale sprchový gél, ktorý len tak mliečne vyzerá. Vonia famózne. Pomarančový kvet, mám niečo dodávať? Jednu vec predsa len. Viete ako sa vkuse sťažujem, že nejaký produkt je parfémovaný až príliš, že mám problémy ho dopoužívať a tak... no a tento by mohol voňať aj viac. Počas sprchovania je to dobré, ale na pokožke sa udrží minimálne a to dokonca aj vtedy, keď ho neprekryjem telovým mliekom. To je moja jediná výhrada. (Keby existovalo telové mlieko alebo nebodaj parfém s touto vôňou, tak ho kupujem asi na kartóny.)

Telový peeling od Nuxe Body som predstavila minule ako novinku, je fajn, zanecháva pokožku tela vyhladenú a prekrvenú, ale moje výhrady voči zbytočne veľkým zrniečkam ostávajú. Sú všade, a ako vidno na fotke, aj prichytené na jeho obale. Mohla som ho utrieť, ale čo, aspoň je to autentické.

Okamžite spevňujúce a vyživujúce telové mlieko Firming Care od Garnier je určené pre "suchú a nepevnú pokožku". Nie som naivná, ak by niekto vymyslel mlieko (alebo iný produkt), ktoré by okamžite spevňovalo, určite by sa nepredávalo v drogérii a určite by nestálo pár eur... ale kvôli týmto "medovým motúzom" som si ho nekupovala. Bolo práve v akcii, pekne mi zavoňalo... a na letné telové mlieka nemám nejaké extra požiadavky, hydratácia tam je, vsakuje sa rýchlo, nie je mastné, veľké balenie mi nejaký ten mesiac vydrží a to mi celkom stačí.

Anthelios SPF 30 od La Roche-Posay pochádza ešte z minulého leta, po otvorení by sa mal spotrebovať do 12 mesiacov, takže ho len dokončujem. Používam ho na paže a temeno, keď vyrážam so synom na prechádzku. Inak sa snažím slnku vyhýbať, medzi jedenástou a štvrtou hodinou popoludní vôbec nechodíme von, ale aj tak trávim dosť času vonku, preto je slnečná ochrana veľmi dôležitá, pri mojom fototype priam nevyhnutná.

Keď už som spomenula tie prechádzky, posledné dva produky sú neoddeliteľnou súčasťou mojej "kočíkovej" tašky. Použitie dezinfekčného gélu na ruky z radu Lavande od L`Occitane nemusím vysvetľovať, je to praktická vec, keď nie je v dosahu mydlo a voda. No a krém na ruky Biomains od značky Biotherm je srdcovka, už som o nej písala na blogu niekoľko krát (napr. tu) a nechcem sa opakovať. Tak ako som si ustanovila Hemp Hand Protector od The Body Shop za svoj jesenno-zimný krém na ruky, Biotherm Biomains je pre mňa the best na jar a leto.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.