štvrtok 7. augusta 2014

RECENZIA: Luxusné telové ošetrenie Sothys (jasmín a malina) v salóne Laurentis

Pôvodne som mala na dnes pripravenú úplne inú recenziu, ale tá počká, keďže sa chcem s vami podeliť o aktuálny zážitok, kým sú moje dojmy čerstvé. Ako už vyplýva z nadpisu, bola som si trochu oddýchnuť v mojom obľúbenom kozmetickom salóne a tento raz nešlo o oddych spojený s ošetrením tváre a dekoltu (i keď aj to už by sa mi pomaly zišlo), ale o celotelové ošetrenie a masáž.

Obrázok prevzatý zo stránok salónu Laurentis s ich láskavým dovolením

Po tomto druhu starostlivosti som "pokukovala" už dlhší čas - pred tehotenstvom som chodila pravidelne-nepravidelne na masáže do salónov, kde majú thajský personál (a bola som spokojná). Do Laurentisu chodím na procedúry týkajúce sa pleti (dávnejšiu recenziu nájdete tu), ale keďže tento salón sa nešpecializuje výlučne len na túto doménu, chcela som vyskúšať, ako im to ide aj v iných skrášľovacích oblastiach. Nalomená som bola už dlhšie a čo ma definitívne presvedčilo, bol fantastický deal na Zľave dňa. Potom už stačilo len zarezervovať termín a dostaviť sa v deň D do bratislavského hotela Chopin, v ktorom salón Laurentis sídli.

Privítala ma terapeutka telových ošetrení Sothys Majka, ktorá mi dala vybrať z dvoch možností, na ktoré sa ponuka vzťahovala - buď sezónna kombinácia jasmín-malina alebo japonskom inšpirovaná HANAKASUMI, ktorá v sebe spája vôňu čerešňových a lotosových kvetov (spolu s bambuckým maslom). Už vopred som mala na 90% vybratú prvú možnosť a po privoňaní k jednotlivým téglikom s masážnymi produktami som si ju len potvrdila, (i keď musím povedať, že aj HANAKASUMI mi príjemne zavoňalo a v budúcnosti ho rada vyskúšam). Milujem maliny aj jasmín a v tomto konkrétnom prípade išlo o veľmi podarený mix - prevláda v ňom malinová vôňa, ale našťastie sa nejedná o žiadnu umelú megasladkú cukríkovú arómu. Ovocné tóny veľmi dobre vyvažuje kvetinová horkosť jasmínu. (Nemusím ani hovoriť, že keby existoval takýto parfum, tak ho beriem všetkými desiatimi).

Keďže sa jedná o celotelovú starostlivosť, prezliekla som sa do jednorazovách papierových tangáčov (sooo sexy...) a mohli sme začať. Prvá časť pozostávala z "predmasáže" a celotelového peelingu. Ako mi Majka vysvetlila, úvodná predmasáž slúži na uvoľnenie a prípravu tela na nasledujúce kroky. Nielen v úvode, ale aj počas celej procedúry Majka komentovala, čo práve robí a čo bude nasledovať. Možno pre niekoho, kto toto absolvuje pravidelne, to už nie je nutné, ale keďže u mňa to bola premiéra, veľmi som to ocenila. 

Potom nasledoval postupný peeling celého tela. Zrniečka peelingu boli veľmi drobné, aspoň podľa toho, ako som ich cítila na pokožke, celkom ostré, ale nie nepríjemné, skrátka taký akurátny balans medzi "je to príjemné" a "je to účinné". Táto prvá časť trvala približne 20 minút, potom som sa išla osprchovať. Už po tejto prvej sprche som mohla pozorovať krásne vyhladenú pokožku. Telový peeling používam aj doma, ale určite nie tak dlho a dôkladne a nie všade si dočiahnem, takže s domácimi podmienkami sa to nedá vôbec porovnať.

Pokračovali sme jemnou relaxačnou masážou. Kto je vyznávačom masáží, pri ktorých pukajú kosti a ktoré pripomínajú policajné hmaty a chvaty, si asi nepríde na svoje, ale v mojom prípade bol jemný dotak presne to pravé. Vyhovovalo mi aj to, že sa Majka príliš nezdržiavala pri chodidlách, som na nich dosť šteklivá a väčšinou akékoľvek pokusy o masáž tejto časti tela končia u mňa výbuchom smiechu. Masážny "sirup" (tak to volajú), ktorý používala, nebol vôbec lepkavý a príjemne kĺzal po pokožke. Po štyridsaťminútovej masáži som sa opäť osprchovala. Na tele mi ostala úžasná vôňa a potvrdila som si, že slovo luxusný v názve tejto procedúry je úplne oprávnené. Iným slovom sa pocit na pojej koži nedá opísať. K vyhladeniu po peelingu sa pridala ešte zamatová jemnosť, očarujúca vôňa a pocit totálneho uvoľnenia, skrátka "relax to the max".

Hodina venovaná tomuto ošetreniu ubehla ako voda a oddýchla som si náramne. Mala som pocit, že sa vznášam na malinovo-jasmínovom obláčiku. K dokonalosti mi chybala len šálka zeleného čaju s jasmínom na záver, ale uvarila som si ho neskôr doma, takže vlastne to bolo perfektné.


PS: Momentálne už táto ponuka na Zľave dňa nie je aktuálna, ale pribudla nová, tiež veľmi zaujímavá a lákavá, ktorá v sebe zahŕňa zoštíhľujúci peeling a zábal, lymfodrenáž a masáž rúk s manikúrou.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.