pondelok 1. septembra 2014

RECENZIA: Paleta očných tieňov Stila In the Light

Túto recenziu sľubujem už od januára. Hanba mi! Paletku mám doma od decembra (objednávala som na BeautyBay), ale nejako som sa nemala k činu - najprv, že otvorím ju v januári, ale prišla moja novoročná výzva. No a potom som čakala na nejakú príležitosť, až prišiel august, s ním dve svadby v rodine - čiže rovno dve príležitosti. Ale neodbiehajme k rodinným peripetiám, podstatná je paletka a o nej to dnes celé bude.


Začnem tým, že ja som pôvodne túto paletu vlastne ani nechcela. Zaujímal ma len očný tieň s názvom Kitten. Ale keď som videla jeho cenu, nejako sa mi nechcelo investovať do jedného tieňa, keď za ani nie dvojnásobok môžem mať tieňov desať a k tomu full size ceruzku na oči. Takže som si to rýchlo spočítala a bolo rozhodnuté.


In the Light sa predáva v obale z tvrdšieho hnedého papiera, na ktorom sú popísané všetky náležitosti a na rube je nálepka s názvami a obrázkom všetkách tieňov. Netreba sa ním príliš riadiť, ten obrázok je naozaj ilustračný a reálnym tieňom nezodpovedá. Okrem neho tam nájdeme údaje o gramáži a zložení. To isté (okrem zloženia) sa nachádza aj na rubovej strane samotnej paletky.


Tá je vyhotovená v matnej rosegold farbe s lesklými nápismi. Nejaké hviezdičky a tak, ale žiaden prehnaný gýč. Zatvára sa na magnet. Po otvorení na nás v hornej časti vykukne zrkadlo a nad ním nápis "believe in the beauty of the future" - autorkou je Sarah Lucero, vizážistka a zároveň ambasádorka značky Stila. Osobne síce preferujem krásu prítomnosti, ale nebudem sa s ňou hádať. Jedine, že by tým myslela, že máme veriť v krásnu budúcnosť s týmito očnými tieňmi. Tak to áno, však preto som si ich aj kúpila. Ako som už spomenula, tieňov je desať, štyri matné a šesť trblietavých, prevažujú studené odtiene. Nalepenie tieňov do paletky sa mi zdá trochu odfláknuté, akoby otvory, v ktorých sú zasadené, boli príliš veľké; tieň Bubbly je na tom najhoršie, úplne nakrivo... takže z tohto trochu rozpaky.


Jednotlivé tiene vyzerajú takto - v hornom rade zľava doprava Bare (matná telová), Kitten (trblietavá champagne), Bliss (matná béžovoružová), Sunset (trblietavá neutrálna medená) a Sandstone (matná stredne hnedá); v spodnom Bubbly (trblietavá zlatohnedá svetlá), Gilded Gold (trblietavá zlatohnedá tmavá), Luster (trblietavá baklažánová s hnedým podtónom), Night Sky (trblietavá modro-strieborná s fialovým podtónom) a Ebony (matná čierna). Pod spodným radom je vyhradené miesto na vysúvaciu ceruzku Smudge Stick Waterproof Eye Liner v odtieni Damsel, čo je tmavá hnedočierna farba. Veľmi dobre sa s ňou pracuje, maľuje úplne natenko a je naozaj vodeodolná; vydrží aj na spodnej vnútornej linke oka.



Čo sa týka kvality očných tieňov, za celú paletu ju môžem zhodnotiť ako veľmi dobrú. U matných svetlých tieňov si treba dať pozor na prášenie. Nie je to nič, čo by bránilo ich používaniu, prášia len pri naberaní na štetec, ale potom už na oku držia. Trblietavé tiene sú potom mäkké akoby maslovité, veľmi dobre sa s nimi pracuje. Mimochodom ja používam pod všetky očné tiene (okrem krémových) automaticky bázu, a ani tieto nie sú výnimkou. S bázou vydržia pekné a intenzívne celý deň, bez nej som to ani neskúšala (mám mastiace sa očné viečka, takže tiene by boli hneď fuč). Tiene z tejto paletky sa dajú používať nasucho alebo namokro.


Súčasťou balenia je aj miniknižka s návodom na šesť líčení - od neutrálneho denného až po dramatické dymové. Štyri looky som už stihla vyskúšať, zostávajúce dva najintenzívnejšie si šetrím na zvláštne príležitosti (nie, popoludňajšia prechádzka v lese medzi ne nepatrí).

Keď to zhrniem, In the Light určite splnila moje očakávania, mojimi favoritmi okrem tieňa Kitten sú Luster a Night Sky, obľúbila som si aj ceruzku Damsel. Za mňa môžem túto paletu očných tieňov len a len odporúčať.

  

2 komentáre:

  1. Ty barvy jsou krasne:) kde kupujes Stilu? Na internetu? Jinak mam novy blog moc tam toho jeste neni ale budu rada kdyz se podivas :)
    styleyourlife-my.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, na internete, táto je z beautybay, ale majú ju aj na feelunique. Na blog sa pozriem :)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.