pondelok 12. januára 2015

RECENZIA: Mascara Volume Effet Faux Cils Baby Doll od YSL

Z jesenného wishlistu mi ostali posledné nevybavené záležitosti. Kým púder od Chanel ešte len čaká na svoju chvíľu, mascaru Volume Effet Faux Cils Baby Doll od Yves Saint Laurent používam už nejaký ten týždeň a teda sa cítim byť v stave napísať o nej pár slov.


Obal nie je úplne moja šálka čaju. Zlatá farba ma nenadchýňa, jedine možno v kombinácii a v malých dávkach. Toto je však zlatá v plnej náloži, na papierovom obale rovnako ako aj na mascare samotnej. Ale predsa len jeden detail považujem za vtipný - ostroružový (aj keď na fotke vyzerá skôr červený) nápis baby doll. Akoby sa už tvorca nemohol dívať na tú pompu a počmáral ju zvýrazňovačom. Príde mi to také rebelské a to ja zas môžem.

Hoci "telo" mascary pôsobí pomerne masívne, jej objem je IBA 5 ml. Zdá sa mi to dosť málo (pre porovnanie, mascary, ktoré sa doteraz objavili na blogu mali objem medzi 7 a 10 ml - hovorím samozrejme o plných baleniach). Aj preto som zvedavá, ako dlho táto kráska vydrží. 

Kefku mascary tvoria nahusto umiestnené krátke elastomérové hroty. V prvom momente som sa zľakla, že mi predali defektný kus. Po skúsenostiach s inými mascarami, kedy pri prvých použitiach je na kefke viac čiernej hmoty, než je nutné, tu akoby ani žiadna farba na kefke nebola. Na druhý pohľad je však všetko v najlepšom poriadku, farby na kefke je tak akurát, ibaže čiernu (odtieň má meno 01 Fetish Black) na čiernej veľmi nevidno.


Často sa hovorí, že highendová kozmetika je z veľkej časti o pocite a o zážitku z jej používania. U tejto mascary je táto výnimočnosť určite spôsobená vôňou. totožnou s tou, nad ktorou som sa rozplývala pri recenzii exfoliačnej starostlivosti rovnakej značky. Delikátna a sladká zároveň, každé líčenie očí je pre mňa vďaka nej veľmi príjemným momentom dňa. Úprimne, v zozname dôležitosti je u mascary príjemná vôňa asi na dvestosedemdesiatomdeviatom mieste, ale keď už tam je, teším sa z nej (o to viac, že väčšina mascár smrdí ako keď cestári maľujú prechody).

Čo som od očakávala od mascary s názvom Volume Effet Faux Cils Baby Doll? Nič menej ako objem s efektom umelých rias a la žmurkacia bába. Realita je bohužiaľ menej bombastická, ale nie som ani úplne sklamaná. Umelé riasy som na očiach mala v živote asi 2x, takže viem, ako to vyzerá. Toto tak nevyzerá. Kto má svoje riasy ako z učebnice, teda najkratšie pri vnútornom kútiku a postupne smerom k vonkajšiemu kútiku dlhšie a dlhšie, ten by spomínaný želaný efekt docieliť mohol. Moje sú bohužiaľ kostrbaté, hlavne v strede mám pár takých kratších kúskov a hoci mascara je aj predlžovacia, úplné zázraky nedokáže.. 

Pritom objem tam určite je, lebo krátke "štetiny" sa ľahko dostanú až ku koreňu riasy a dokonale ju obalia po celej dĺžke. Zaujímavé je, že lepšie sa mi táto mascara aplikuje na nenatočené riasy. Neviem, čím to je, ale kefka riasy lepšie uchopí a pokryje farbou, ak sú v prirodzenom stave bez použitia klieštikov. A hoci ich nenatočí, aspoň ich mierne nadvihne.

Horná foto: jedna vrstva / spodná foto: dve vrstvy
Na bežné denné nosenie si dávam jednu vrstvu, ale pre porovnanie som skúsila aj dve a s nimi je efekt predsa len o niečo dramatickejší. Vďaka už spomenutému malému množstvu farbiacej hmoty na kefke mascara riasy nezlepuje ani po dvoch vrstvách, čo je určite potešiteľné. Rovnako potešiteľný je aj fakt, že farba sa z rias nikde neotláča ani neopadáva, ale pri mascare tejto cenovej kategórie by to bolo na pováženie. Keďže je kefka menších rozmerov, bez problémov sa s ňou dajú nalíčiť aj spodné riasy (hoci na tento účel stále uprednostňujem moju milovanú Bottom Lash Mascara od Clinique.)

Aby som to zhrnula, moja prvá mascara s monogramom YSL ma síce neohúrila tak, ako som to očakávala, ale zároveň na ňu nemôžem napísať ani nič zlé. Vidím to tak, že asi nie je kompatibilná s mojimi riasami, jej nákup však v žiadnom prípade neľutujem.


2 komentáre:

  1. Jedna vrstva sa mi pozdava viac nez dve. Potom daj vediet ako dlho to balenie vydrzalo, som zvedava :)
    Inak super blog

    Mona

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.