štvrtok 8. januára 2015

TOP 10: Najčítanejšie články na blogu za rok 2014

Dnešný článok je rekapituláciou toho naj - čítanejšieho/zobrazovanejšieho v uplynulom roku. Úvodná koláž síce čo-to napovie, ale po rozkliknutí nájdete celý rebríček aj s linkami na príslušné články.


1. Recenzia: Olejová farba na vlasy Prodigy od L`Oréal Paris

2. Recenzia: 1.2.3 Perfect CC Cream od Bourjois
 
Oproti minulému roku sa toho až tak nezmenilo, stále je najväčší záujem o recenzie a stále ma to teší. Trochu ma prekvapuje, že farby na vlasy sú dokonca zastúpené dvojnásobne (v tejto súvislosti ešte doplním, že najzobrazovanejším článkom za celú existenciu blogu je stále vlaňajšia jednotka - Recenzia: Olia - farba na vlasy od Garnier.) Ak v tomto roku nejaká kozmetická firma príde s novinkou v tejto oblasti, budem pokladať priam za svoju povinnosť vyslyšať hlas ľudu a otestovať ju - hoci svoju najobľúbenejšiu farbu na vlasy som už našla a pochybujem, že sa jej niečo v pomere kvalita-cena vyrovná.

Zvyšné články sú z kategórie voyerské a to vôbec nemyslím pejoratívne. Je fajn, že moji čitatelia sa mi v tomto podobajú, aj ja rada nakuknem (samozrejme s dovolením dotyčnej osoby), čo si kto pekné kúpil, koľko má doma kozmetiky, prípadne aká dôležitá udalosť ju v živote čaká (a čím sa pri tejto príležitosti plánuje "napatlať)".
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.