štvrtok 23. apríla 2015

Nedeľné popoludnie v Shine Spa

Už pár týždňov som túžila po dobrej masáži. Sedavé zamestnanie (áno, vrátila som sa do práce, ale o tom možno inokedy) v kombinácii s faktom, že mám dieťa, ktoré (zatiaľ) nechodí a ktoré je treba občas dvihnúť a preniesť z bodu A do bodu B, dávajú môjmu chrbtu zabrať a občas sa ozýva aj pravá ruka. Východisková situácia komplikovaná, ale nie neriešiteľná. Rozhodovala som sa medzi rôznymi zariadeniami, kde by sa o mňa v tomto smere postarali a keď sa ku mne dostala zľavová knižka k piatym narodeninám obchodného centra Eurovea, ktorá obsahovala aj vstup do Shine Spa hotela Sheraton spolu so zľavou na masáž, bolo to jasné. (Vopred upozorňujem, že kvalita fotiek tento raz nie je oslnivá, mala som so sebou len telefón a v priestoroch spa bolo väčšinou prítmie, čo komplikovalo moje foto-pokusy.)


Rezervovala som si termín na nedeľné popoludnie a prišla som s asi trištvrtehodinovým predstihom, lebo okrem masáže som chcela stráviť nejaký čas aj pri bazéne a v saune. Po príchode do hotela ma pán concierge (ak som poplietla funkciu, úprimne sa ospravedlňujem) odprevadil po výťah a nasmeroval na tretie poschodie, kde je situované Shine spa. Dámy na recepcii ma milo privítali, vysvetlili mi, čo sa kde nachádza a jedna z nich ma zaviedla do šatne. Najprv som chcela trochu hundrať, že na taký super-truper hotel majú malé skrinky, ale hneď som si uvedomila, že spa slúži v prvom rade hotelovým hosťom, ktorí do neho nechodia s kabátom a s taškou (čo bol môj prípad). Nakoniec, aj moje veci sa tam po chvíli ukladania zmestili, takže žiadna dráma sa nekonala.


Prezlečená do plaviek a vyzbrojená mäkkučkým županom a pohodlnými papučkami som sa presunula o poschodie nižšie k bazénu. Nie je veľký, ale plávať sa v ňom pohodlne dá. Navyše, v túto hodinu som v ňom bola úplne sama, takže som si to náležite vychtnávala. Slnko dopadalo na vodnú hladinu cez strešné okno, okolo mňa špliechala voda a inak bolo ticho. Zobrala som si aj svoj Kindle, že si budem pri bazéne čítať, ale po pár stránkach som ho odložila a radšej som sa vyvalila na chaise longue a len tak s privretými očami som sa nechala unášať prúdom myšlienok. Na pár minút som skočila aj do parnej sauny, ale skutočne len na malú chvíľu (po mojej poslednej podobnej saunovej epizóde, kedy som sa trochu precenila a potom som sebou sekla o kachličky, som naozaj nechcela riskovať), aby sa mi trochu pred masážou uvoľnili svaly.


To už ale pomaly nastal čas masáže, vrátila som sa preto na tretie poschodie, zbavila som sa mokrých plaviek, osprchovala a po vyplnení zdravotného dotazníka už masáži nič nestálo v ceste. Mimochodom, masážne miestnosti v Shine Spa majú "tématické" názvy - sun, glamour, gloss, ... mám rada takéto detaily. S masérkou sme sa dohodli, že sa zameria primárne na chrbát, lebo ten u mňa dostáva najviac zabrať, a sekundárne aj na ruky. Premýšľam, aklo by som nazvala celý proces tej masáže, asi to bude klišé, ale... "50 minutes in heaven"? No, nejako tak. Ale zase v zariadení tejto úrovne som ani iné neočakávala. Jednoducho, všetko bolo tak akurát - tlak rúk, spôsob a dĺžka masáže, ešte aj relaxačná hudba, ... Masírovala ma pomocou nejakého oleja, pekne hrejivo voňal a ešte umocnil môj zážitok.


Po masáži som sa odobrala do útulnej relaxačnej miestnosti, kde som si vypila šálku teplého čaju (môj obľúbený Eilles s červeným ovocím) a prelistovala časopis (po dlhom čase jeden, čo sa mi zdal aspoň trochu zaujímavý). Na úžasne pohodlnom ležadle som si pohovela asi dvadsať minút a potom už bol čas vrátiť sa do reality.


Ach, v Shine Spa bolo mi bolo krásne.... takýto reset a oddych som presne potrebovala. Dobila som baterky a duševne som sa pripravila na nástrahy nadchádzajúceho týždňa. Pocitovo mám chrbát v oveľa lepšom stave, ruka ma síce ešte stále trochu bolí (je možné, že to bude problém, na ktorý masáž nestačila). Jedna vec mi tam predsa chýbala, a to vírivka, ktorú by som si určite užila viacej ako spomínanú saunu. Ale so službami aj prostredím som bola maximálne spokojná a učite to stálo zato.

  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.