štvrtok 28. mája 2015

Spotrebované produkty - máj 2015

7+2, to nie je kanadské bodovanie neznámeho hráča na nedávno skončených majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji, ale vyjadrenie počtu aktérov dnešného článku. Sedem obalov vyhadzujem prázdnych a dva produkty už bohužiaľ prešvihli čas bezpečnej spotreby, preto sa s nimi radšej lúčim.


L`Oréal Skin Perfection Miracle Cleansing Oil (150 ml) - drogérkový odličovací olej som recenzovala tu. Nejaké drobné výhrady by boli, ale celkovo spokojnosť. Mám ešte zopár olejov, ktoré chcem vyskúšať a potom sa rozhodnem, ktorý si kúpim znova - tento bude určite medzi kandidátmi.

Palmolive Ultra Moisturization (200 ml) - taký normálny sprcháč, páčila sa mi jeho vôňa, dokonca tak, že som si z tejto sady kúpila aj tekuté mydlo na ruky. Po osprchovaní som musela nutne použiť telové mlieko alebo krém, inak mala pokožka hlavne v chladnejších dňoch tendenciu vysušovať sa. Mám v zásobe ešte jedno balenie.

Clinique Dramatically Different Moisturizing Cream (30 ml) - menšie balenie som si kúpila "na skusy" a bola som nadšená. Hutnejšia textúra, ale na pleti je ľahký a nemastný, plus výborná cena... určite si ho kúpim znova a rovno vo väčšom balení.

Garnier Body Softening Cream (200 ml) - tento krém som mala tuším pred dvoma rokmi v mini cestovnom balení, vtedy som ho ohodnotila, že bol OK, ale nejaký dojem nezanechal. Pred par týždňami bol v zľave v DM, tak som si ho kúpila a .... láááááska.... slovo softening v názve je presné, už dávno som nemala takú jemnú a hladkú pokožku po celých 24 hodín. A navyše krásne vonia. Škoda len, že obsah som spotrebovala ako nič, neprekážalo by mi dvojnásobne väčšie balenie. Bez diskusie kúpim znova.

Marionnaud 09 Fraiche Infusion (200 ml) - rovnomenná privátna značka siete parfumérií prišla s celým portfóliom starostlivosti o telo. Ja som si vybrala to, čo u mňa ide najviac- "pomádu" na telo. Tento balzam sa síce pomalšie vpíjal do pokožky, ale zato ju nádherne zvláčnil a vyživil. Do pozornosti dávam aj mne lahodiacu sviežu vôňu pripomínajúcu Green Tea od Elizabeth Arden a luxusne pôsobiaci mohutný obal, ktorý evokuje profesionálne spa produkty. Plnú cenu by som zaň asi nedala, ale keď prídu zase nejaké nákupné dni so zľavou na privátnu značku Marionnaud, budem o ňom seriózne uvažovať.

Bourjois Deodorant Tenderness (150 ml) - ďalší dezodorant od Bourjois, s ktorým som bola nadmieru spokojná. Nehovorím, že účinkoval na 100% (možno na 95%), ale v tejto cenovej kategórii a medzi sprejmi nemajú podľa mňa produkty tejto značky konkurenciu. Mám ďalšie dva (s inou vôňou) v zásobe a po spotrebovaní sa rozhodnem, ktorý z nich si kúpim znova.

Durance Liquid Marseille Soap (300 ml) - tekuté marseillské mydlo s obsahom esenciálnych olejov z citrónu a zázvoru som si zamilovala. Vôňa ostala na rukách ešte dlho po použití a čo je dôležitejšie, mydlo mi vôbec nevysušovalo ruky a to ani pri častom používaní. Až budem mať cestu do Durance, určite kúpim znova (prípadne sa nechám zlákať inou z početných parfumácií).

A na záver dva produkty, ktoré síce nie sú spotrebované, ale už ich mám otvorené nehorázne dlho a už ich nemám v úmysle (do)používať:

Kiko High Protection Stick SPF 50 (4,2 g) - suvenír zo Sicílie, mám ho už takmer dva roky, čiže neviem, koľko UV filtrov v ňom reálne ostalo. Má krémovú textúru, neutrálne vonia aj chutí, na perých bohužiaľ zanecháva výraznú bielu stopu, aj preto som ho používala len minimálne. Znovu už by som si ho nekúpila. 

Neutrogena Nourishing Foot Cream (100 ml) - vyživný krém na suché a popraskané chodidlá úplne skvelo vyživil aj hydratoval, pekne hrejivo voňal a príjemne sa používal. Bohužiaľ, ja nemám vytrvalosť sa nejako špeciálne a hlavne pravidelne starať o chodidlá, preto upadol do zabudnutia. Znovu už si ho nekúpim, lebo sa jednoducho neviem prinútiť k nejakej pravidelnej starostlivosti o túto časť tela, takže by mi bol zbytočný. A keby som si tak strááášne zatúžila natierať si chodidlá, môžem tak učiniť s krémom na ruky (napríklad).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.