štvrtok 14. mája 2015

Starostlivosť o pleť - jar 2015

"Jamais deux sans trois" - toto francúzske porekadlo značí, že veci a javy sa dejú po trojiciach. A dnes si to potvrdíme, pretože po telovej a vlasovej rutine sa budeme venovať starostlivosti o pleť. Čo-to už naznačili posledné a predposledné empties a dnes predstavím úplne novú (až na jeden produkt) zostavu.


Ranné produkty:
Rozjasňujúca čistiaca pleťová voda z radu Sublime Glow od L`Oréal Paris je posledným mohykánom z minuloročných nákupov počas Dní Marianne, ale aj na ňu prišiel rad a vôbec nie je márna. Kúpila som si ju kvôli kľúčovým slovám "rozjasňujúca" a "pleť bez jasu", ktoré na mňa pôsobia ako magnet. Trochu ma schladilo, keď som zisila, že v zložení sa nachádza alcohol, jediná ingrediencia, ktorej sa snažím programovo vyhýbať. Nakoniec sa ale dráma nekoná - alkohol takmer necítiť, pleťová voda sviežo vonia a moju pleť absolútne nevysušuje, takže spokojnosť.


Dramatically Different Moisturizing Cream od Clinique zase pochádza z mojich posledných hromadných nákupov. O tomto kréme sa na blogoch takmer vôbec nepíše a ani nemá nejaké veľké promo (na rozdiel od iných cliniquovských produktov, ktoré na mňa vyskakujú kde-tu spoza rohu). A je to škoda; tento krém je skutočne výborný. Ak poznáte emulziu DDML+, tak krém je jej dosť podobný, len je samozrejme hustejší. Podľa popisu výrobcu je určený pre suchšie typy pleti, ale tým, že nie je nejako extra hutný, na toto jarné obdobie, (keď potrebujem okrem hydratácie aj trochu výživy) je pre mňa ideálny. Nezanecháva mastný ani lepkavý pocit na pleti a krásne ju pripraví na aplikáciu make-upu. A nezanedbateľný fakt, ktorý poteší vašu peňaženku - oproti ostatným produktom tejto značky stojí oveľa menej a keď vyčíhate nejakú -20% akciu v parfumérke, bude vás stáť podobne ako drahšie krémy z drogérie.

Rannú rutinu som obohatila ešte o jeden medzikrok - snažím sa (ak nezabudnem) používať aj očný krém. Ešte to nemám tak zautomatizované a zhruba každý druhý deň na to zabudnem, ale snaha je. Keďže používanie očného krému mám ešte stále viac spojené s večernou starostlivosťou, podrobnejšie o ňom píšem v druhej časti článku.

Počas dňa používam balzam na pery značky Balzamiss, bol súčasťou nejakého promo balíčka, ktorý dostal muž v práci. Je to taká klasická "vazelína" a aj tak staromódne vonia (napriek názvu tam žiadny zelený čaj necítim) a obsahuje aj slnečnú ochranu stupňa 26, čo považujem za milé plus.


Večerné produkty:
The Body Shop Camomille Cleansing Oil - v poradí tretí olej z l`oréalovskej rodiny (áno, aj táto značka im patrí), ktorý testujem. Na blogu som už recenzovala odličovací balzam z toho istého rumančekového radu. Spoločný majú nielen motív na obale, ale čiastočne aj vôňu. V oleji však nie je taká výrazná a trochu ju tlmí neutrálnejšií voňavý tón obsiahnutých rastlinných (sójového, mandľového, slnečnicového a sezamového) olejov. Tento olej mi veľmi vyhovuje, je hustejší akoby mierne gélovitý, odlíči všetko bez stopy a oči po jeho použití nie sú "zahmlené". Na celú tvár vrátane očí používam dve dávky z pumpičky. Dočisťovací test pomocou pleťovej vody ukázal, že odličuje skutočne na "totálku", preto už po jeho použití aplikujem rovno pleťový krém. Výhradu mám jedine k obalu, pumpička sa otvára jednoduchým pootočením, bez akejkoľvek záklopky či poistky. Preto tento olej v tomto obale odporúčam jedine na domáce použitie alebo preliať do nejakej bezpečnejšej nádoby. Takto ako je, by som s ním veľmi necestovala.


Clinique Dramatically Different Moisturizing Cream funguje ráno a moju dôveru má aj pri večernej rutine, pleti poskytuje hydratáciu a komfort aj počas nočných hodín. (Podľa správnosti by sa tento krém mal používať ako súčasť trojkrokového systému Clinique, ja tak nečiním ani ráno ani večer, ale krému to na jeho funkčnosti absolútne neuberá).

O očnom kréme som už niečo ťukla v rannej časti, ale teraz o ňom trochu viac. Clinique All About Eyes očný krém v ľahšej krémovogélovej verzii (existuje aj balzamovitý variant Rich) so zamatovou textúrou by mal vďaka zmesi rastlinných výťažkov, proteínov a anti-oxidantov posilňovať jemnú pokožku v okolí očí a tým prispievať k vyhladeniu drobných vrások a zmierneniu kruhov pod očami. Pre znásobnie tejto akcie by sa mal používať ráno aj večer (aha, preto ten pokus zaradiť ho aj ráno). Používam ho len dva týždne, čiže na hodnotenie výsledkov je priskoro, v každom prípade používanie je veľmi príjemné.


Nivea Lip Butter Original sa vyskytoval aj v mojich dvoch predchádzajúcoch rutinách na jeseň a v zime. Síce už mu škriabem dno, ale ešte stále je z čoho brať. S ním zakončujem svoj deň.


2 komentáre:

  1. pozeram na ten olej TBS, cakala som horsie zlozenie, celkom milo prekvapilo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja zlozenie az tak neriesim, ale mas pravdu, ze rastlinne oleje prekvapili :)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.