pondelok 21. marca 2016

HAUL: Hriešne dobré nákupy s Evou (jar 2016)

Štvrtkový wishlist dával tušiť, že sa chystám na nákupy. A naozaj, v piatok na obed som sa dostavila do Auparku, kde až do nedele prebiehali Hriešne dobré nákupy s časopisom Eva. Hneď na úvod musím povedať, že shopping v piatok popoludní nebol najšťastnejší nápad a nabudúce sa určite posnažím (tak ako po minulé roky) zorganizovať sa na štvrtok alebo piatok dopoludnia.


Začala som veľmi pozvolna, v lekárni Dr. Max (zľava 25% na dermokozmetiku Avene, Vichy, La Roche-Posay a Bioderma), kde som doplnila domáce zásoby - krém Atoderm Preventive pre nášho chlapčeka a pre celú rodinu veľké balenie Cicalfate od Avene, ktorý už nemusím predstavovať. Obnovujúcich krémov som prestriedala niekoľko, ale tomuto sa podľa mňa žiaden nevyrovná.

Vo FAnn parfumérii (zľava 20%, okrem niektorých značiek, kde bola zľava 30%) som veľkú škodu neurobila, nakoniec som odišla len s odličovacím balzamom Biotherm Balm-to-Oil, ku ktorému mi ochotne pridali dve vzorky od Clarins, krém Multi Active Jour je novinka (túto vzorku som si menovite vyžiadala), ktorá sa mi podľa popisu dosť páči, ale nechcela by som tak drahý krém kupovať naslepo. S verdiktom vás určite oboznámim v rubrike Prvé dojmy. Vo FAnn som si pozrela make-upy od značky Revlon, ale bohužiaľ sa stalo to, co v 99% prípadov, najsvetlejší odtieň bol príliš ružový a druhý najsvetlejší príliš oranžový. Čiže z môjho okruhu adeptov na nový mak-up táto značka vypadáva. Po novom už vo FAnn nenájdete značku Bourjois (ani na stránke medzi ponúkanými značkami už nefiguruje), škoda.


V Yves Rocher (zľava 35% na jeden produkt) som sa zastavila pre expresný odličovač s nevädzou z radu Pur Bleuet. No a potom MAC. Tam samozrejme nikdy žiadne zľavy nebývajú, ale už keď som šla okolo... stojan s rúžmi ponúkal mnohé lákadlá, a ja som si nakoniec vybrala odtieň Captive z radu Satin. Ešte minimálne jeden tam na mňa "pomrkával", čiže je pravdepodobné, že Captive neostane osamotený.

V Marionnaud (zľava 20% na všetko, 30% na produkty ich privátnej značky) bola cieľom číslo jeden mascara Truly Waterproof od Clarins, ale samozrejme som si prihodila do košíka aj ich papierové vreckovky v počte dva a okrem nich aj zmatňujúce papieriky a cestovný flakón v krásnej fialovo-vínovej farbe (je to typ Travalo, dokonca je tento názov uvedený aj na flakóne), ktorému sa teším, lebo pôvodné cestovné flakóny ponúkané pod ich privátnou značkou ma až tak neohúrili (pripomínam porovnávací článok tu). Musím pochváliť, že som asi historicky prvý raz v tejto predajni narazila na ochotný a kompetentný personál a dúfam, že to tak ostane. Čo ma nepotešilo je, že vôbec nemali Marionnaud rúže (chcela som si kúpiť tento), musím zistiť, či je to len situácia tejto predajne alebo nejaký celosieťový výpadok či nebodaj ukončenie predaja (pri mojom šťastí to bude tá posledná možnosť...). Ako darček k nákupu som dostala vzorku hydratačného séra od Thalgo, čo je značka, ktorú absolútne nepoznám.

Viete o tom, že v Auparku nedávno otvorila svoju predajňu značka Dermacol (zľava 20%)? Ja som registrovala len ich kiosk v nákupnej pasáži, ale už sú presťahovaní do klasického obchodíku. Ich mandľový odlakovač Express Nail Polish Remover sa teší medzi českými blogerkami dobrej povesti a na liftingovú masku BT Cell mi urobila chute Monika vo svojej recenzii. Ešte sa mi pozdávala aj hydratačná HT 3D Hyaluron Therapy, preto som si vzala jedno dvojbalenie aj z nej.

Posledný nákup je z DMky, tam neboli žiadne zľavy (aspoň teda nie na to, čo som kupovala). V regále s deo produktami som našla sprejové antiperspiranty Bourjois (ktoré som márne hľadala vo FAnn), tak som zobrala rovno dva v mojich obľúbených verziách Magnóliový kvet a Kvet bavlny. K nim som pridala ešte tekuté mydlo na ruky Nivea z radu Creme Care (ktoré vonia ako kultový krém v modrej plechovke).

Prekvapivo v týchto nákupoch absentuje značka L`Occitane. Bola som v ich predajni, s úmyslom kúpiť si tekuté marseillské mydlo na ruky a.... čo myslíte? Postihla ho kliatba mojich obľúbencov a už sa nedováža (fňuk fňuk).

Uplynulý víkend bol v Auparku otvorený aj špecializovaný Clinique butik, kde som zatiaľ nebola (poznám sa a viem, že by som sa nezdržala neuvážených nákupov), ale určite sa do neho v blízkej budúcnosti chystám. S nadšením konštatujem, že po značkách MAC, Bobbi Brown a Estée Lauder je to už štvrtý butik z impéria Estée Lauder, ktorý zakotvil v Auparku a z tohto nákupného centra sa stáva ozajstný raj pre všetkých kozmetikoholikov.


4 komentáre:

  1. tohto roku som uspesne odolala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tesim sa na recenzie. Ja by som vsak po takomto nakupe asi mala vycitky svedomia. Preto ani nepisem nakupne clanky :-)
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preco vycitky? Obcas si treba urobit radost a v takomto objeme nenakupujem kazdy tyzden (ani mesiac) ;)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.