štvrtok 17. marca 2016

Wishlist - jar 2016

Ak by som wishlisty číslovala, tomuto by pripadla trinástka. Ale toľko položiek na ňom zďaleka nenájdete, vlastne je ich tento raz pomerne málo. 

Jedna vec ostala z minula, ostatné sú nové. Nie že by som za uplynulé mesiace nebola nakupovať v Auparku, nikdy však nie dostatočne dlho, aby som si mohla "ukradnúť" pár chvíľ a stráviť ich v MAC butiku nad výberom rúžu. Ani mi to nejako neponáhľalo, rúžov mi za posledné obdobie pribudlo neúrekom. Ale nejaké voľné miesto sa v mojom stojane stále nájde a ja by som ho chcela vyplniť práve jedným od MACu.

O mascare Truly Waterproof od Clarins (aj vám tak píli uši, keď to youtuberky vyslovujú [klerans]? [Klarans], dámy, [klarans]!) už premýšľam dosť dlho, vodeodolné mascary u mňa majú svoje hviezdne chvíľky práve na jar a v lete, takže kedy, keď nie teraz. Navyše, po dlhej dobe som si kúpila vodeodolnú mascaru v drogérii, a už teraz sa teším na ich súboj.

Potom tu mám už len tri položky z pleťovky. Po odličovacích olejoch som by som si rada "odskočila" zase k balzamu. Tento Biotherm Balm-to-Oil v našich končinách veľmi recenzovaný nie je, ale mňa upútal hneď, ako som sa dozvedela o jeho existencii. Uvidíme, ako vyhovie mojim nárokom. Rovnako zvedavá som na dvojfázový odličovač s nevädzou od Yves Rocher, ktorý sa v blogosfére teší vynikajúcej povesti. Ja mám v tejto oblasti iných obľúbencov, ale rada si rozšírim obzory. Moja posledná epizóda s hydratačnou maskou nedopadla najlepšie. Sľúbila som si, že sa budem držať osvedčených značiek a takou je pre mňa aj Caudalie a verím, že ich hydratačná maska bude pre mňa tou pravou.

Mám na mysli ešte jednu vec, ktorej nákup spadá to najbližšieho obdobia. Tento týždeň sa mi totiž minul make-up a nový som si ešte nevybrala. Mám zopár v užšom výbere, ale žiaden jasný favorit sa zatiaľ nečrtá, preto som sa rozhodla, že ho nedám ani na wishlist. Kým sa rozhodnem, vystačím si s bb-čkom od Erborian (písala som o ňom tu).

Na záver tohto článku nesmie chýbať rekapitulácia predchádzajúceho wishlistu. Ako som už písala vyššie, jednu položku (rúž MAC) presúvam, ostatné som zrealizovala a väčšinu z nich aj zrecenzovala.


O polovici setu značky REN (telovej a vlasovej) som písala tu (pleťová časť príde na rad onedlho). Odličovací olej Shiseido dostal priestor v rámci mojej zimnej pleťovej rutiny. Lash and Brow Groomer od Real Techniques som spomenula v tomto článku a mozaikový púder od Avene má svoju recenziu tu. Glow Tonic od Pixi som ešte nezačala používať, ale jeho chvíľa isto príde.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.