pondelok 27. júna 2016

Spotrebované produkty - jún 2016

Jún sa síce ešte úplne neskončil, no moja taška na empties sa naplnila až po okraj, tým pádom nie je na čo čakať a vyprázdňujem ju už teraz. Čo sa v nej ocitlo tento mesiac?


K produktom, ktoré sa na blogu opakujú, patria telové mlieka Mixa. Toto s názvom Multi-comfort Body Milk (400 ml) bolo určené na zmierňovanie piatich prejavov dehydrovanej pokožky. Písala som o ňom viac v tomto článku. Veľmi som si ho obľúbila a určite si ho kúpim znova.

To isté platí aj o vlhčených obrúskoch Lactacyd na intímnu hygienu (15 ks), ktoré som mala vo variante Sensitive. Aktuaĺne mám doma verziu Fresh.

Aj Bourjois Antiperspirant Total Freedom 48h vo verzii Deodorant Invisible Magnolia Blossom (150 ml) sa u mňa nachádza opäť, i keď tento raz vo forme roll-on, Ale určite si kúpim znova aj sprej, tento magnóliový je podľa mňa najúčinnejší.

Ani farbu na vlasy Garnier Color Naturals Creme v odtieni 6 (tmavá blond) netreba zvlášť predstavovať, možno iba kvôli novému obalu. Aj túto farbu kúpim zase, je to osvedčená kvalita doslova za pár drobných.

Marionnaud Body & Care Exfoliating Body Cream (200 ml) - krémový telový peeling do sprchy sa vyznačoval ostrými až hrubými zrniečkami, ktoré pokožku síce obrúsili, ale pre mňa to bolo až príliš. Ani vôňa  na mňa nejako nezapôsobila a celkovo bol tento produkt veľmi priemerný. Čiže znovu už si ho nekúpim.

Ani Le Volume Mascara (6 g) od Chanel v odtieni 90 Ultra Black ma extra neoslnila (recenzia tu). Hlavne preto, že mi nesadla veľkosť a tvar kefky, a to je potom ťažké. Opakovane si ju nekúpim a v tomto prípade som celkom rada, aspoň ušetrím.

Marionnaud Make-Up Eraser (3 ml) - toto pero na korekciu drobných prešľapov a presahov očného make-upu som spotrebovala skôr, ako som o ňom stihla napísať. Zmizíkovala som ním hlavne vyššie spomenutú mascaru, ktorá mi pri líčení často skončila na viečku za líniou rias. Problém bol, že aj keď sa na ňom dali vymeniť aplikátory, jeden mi vydržal cca týždeň a potom som ho musela vymeniť za čistý. Toto pero je celkom drahá "sranda" (9 eur), hoci som ho kupovala so zľavou 30%, nezdá sa mi až také výhodné. Kúpila by som si ho jedine s nejakou mimoriadnou zľavou (40-50%), inak sa podľa mňa neoplatí.

REN Rosa Centifolia Cleansing Gel (50 ml), Vita Mineral Daily Supplement Moisturizing Cream (15 ml) + Active 7 Eye Gel (3 ml) - o tejto trojici som písala v tomto článku. Žiaden z produktov ma zvlášť neuchvátil. V plnej veľkosti si viem predstaviť kúpiť si akurát ten krém, čistiaci ani očný gél ma vôbec neoslovili.

Sephora Beauty+ Instant Moisturizer (50 ml) - toto bola láska od vzorky v prvých dojmoch cez dovoz plného balenia zo zahraničia a zaradenie do jarnej pleťovej rutiny až po jeho spotrebovanie do poslednej kvapky. Výborne hydratoval a pleť bola jemnejšia a pôsobila žiarivejším dojmom. Dúfam, že sa mi podarí kúpiť si ho znovu.


2 komentáre:

  1. Bourjois deo si chcem taktiež zaobstarať, vyzerá super. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt odporucam ten magnoliovy, ostatne nie su zle, ale tento je naj.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.