štvrtok 24. novembra 2016

Dve hydratačné bomby od Sothys

Dehydrovaná pleť je neduh, ktorým trpím s rôznou intenzitou takmer počas celého roka. Na jeseň a v zime ma sužujú nepriaznivé poveternostné podmienky a len čo sa oteplí, cítim na pleti efekty kancelárskej klimatizácie. Niekedy sa tento problém dá vyriešiť pomocou krému, ale sú obdobia, kedy si musím prizvať mocnejších spojencov. Na ampulky Sothys obsahujúce hydratačnú starostlivosť ma upozornila moja kozmetička ešte v máji. Kúpila som si ich, ale ako to už u mňa býva, mala som kopec inej kozmetiky na vyskúšanie a nejako zapadli. Zato teraz v novembri mi prišli veľmi vhod.


Týždenná hydratačná kúra Ampoules esstentielles hydratantes by sa mala používať ráno a večer na vyčistenú pleť pred sérom a/alebo krémom. To je oficiálna verzia, ja sa priznám, že som si tento rituál krásy natiahla na dlhšie ako týždeň. Bolo to preto, že obsah ampulky bol pre mňa osobne na dve použitia veľmi štedrý. Viacnásobnému použitiu nahrával aj fakt, že ampulky sú vyrobené z plastu a vrchná časť sa po odlomení dala opačným koncom zasunúť do hrdla ampulky ako zátka. Pre mňa ideálne množstvo na jedno použitie bola štvrtina, maximálne tretina obsahu, inak produkt lepil a vsakoval sa len veľmi pomaly. 


Keď už som ale vychytala množstvo a aplikáciu, produkt bol veľmi príjemný na použitie a do pleti sa vsiakol za pár minút (zvyčajne som tento čas využila na čistenie zubov), takže ma hlavne ráno tento ďalší krok v mojej pleťovej rutine nijako nezdržiaval. V ampulkách sa nachádza jemne zahustená akoby gélovitá číra tekutina s kyselinou hyalurónovou, ktorá je pri hydratácii pleti jednou z kľúčových látok. Okrem nej obsahuje aj rastlinný glycerín alebo extrakt z aloe vera. Pre moju pleť to bola lahôdka. Táto kúra mi pomohla prekonať náhly (aspoň pre mňa) koniec babieho leta a prudký pokles vonkajšej teploty (ktorý cítim hlavne ráno cestou do práce). Žiadne suché miesta na tvári, žiadne pnutie či dokonca svrbenie čela, čo sú u mňa varovné príznaky, že sa pleti nedostáva potrebná starostlivosť. Ak nedostatočná hydratácia nie je vašim primárnym problémom, Sothys má v ponuke aj iné typy ampuliek - okysličujúce, anti-age a rozjasňujúce (ktoré možno vyskúšam najbližšie) - každý (alebo takmer každý) si nájde to svoje.

Ku kozmetickému ošetreniu a nákupu ampuliek som dostala mini balenie hydratačno-vyhladzujúcej masky Masque hydra-lissant. Jej textúra je hustá a zároveň jemná, akoby našľahaná. Na pleti ju nechávam dlhšie ako odporučených 10 - 15 minút a ničomu to neškodí, ba práve naopak, za ten čas sa takmer úplne vsiakne a ja vlastne ani nemám aké zvyšky odstraňovať. Ale predsa pre poriadok prejdem tvár navlhčenou celulózovou hubkou a následne vodou v spreji.


Maska úplne úchvatne vonia. Cítiť z nej luxus, spa, skrátka všetko, čo by ste od podobnej masky očakávali. Aj to je jeden z dôvodov, prečo som si ju tak obľúbila. Samozrejme, nesmiem zabudnúť na účinky. Maska nosí svoje meno úplne zaslúžene - je hydratačná, vďaka nej zmiznú drobné ryhy spôsobené dehydratáciou a tým pádom pleť pôsobí vyhladenejším, pružnejším a sviežejším dojmom. Naposledy som bola takto paf z masky od Avene a to je prosím pekne už dva a pol roka. Samozrejme, cenovo je maska značky Sothys niekde úplne inde, ale to je asi jej jediné negatívum, inak mám pre ňu len slová chvály.

Maska a ampulky sa dajú kúpiť v salónoch používajúcich produkty Sothys (napríklad tu) alebo na e-shope patriacemu oficiálnemu slovenskému zastúpeniu tejto značky.


4 komentáre:

  1. Nechces si zmenit font za nejaky podporujuci SK gramatiku? Kvoli tym makkym spoluhlaskam, celkom to kole oci

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, mas pravdu. Ja som si to neuvedomila, lebo na domacom ntb to vidím normálne, ale teraz mam pozicany manzelov a je to fakt rozdiel :/

      Odstrániť
  2. Ahoj, zase ti pisem kvoli tomu tvojmu oblubenemu mydlu na ruky, nasla som ho predavat tu, neviem, ci je cena ok, ani ci je to ono, je to 300ml: https://www.notino.sk/loccitane/karite/ MiskaG :) (tak som si na teba spomenula, ze ked som bruzdala tou strankou

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem, to to nie je ono. V piatok som si kupila tuhe v OC Central, tekute uz nemali ani tam :(

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.