pondelok 12. decembra 2016

PRVÉ DOJMY: La Roche-Posay, Thalgo, Lancôme a L`Occitane

Na tieto prvé dojmy sme si museli pár mesiacov počkať. To je tak, keď vždy bolo niečo aktuálnejšie na uverejnenie. A zaradiť takéto (hoci krátkodobé) novinky do dennej rutiny si vyžaduje aj trochu strategického plánovania, aby neboli dojmy z používania skreslené inými produktami. Tento raz sa o moju priazeň uchádzali jeden sprcháč a tri veci z kategórie pleťovej kozmetiky.


La Roche-Posay Lipikar Gel Lavant (7 ml) - upokojujúci a ochranný sprchový gél
Popis: Pre citlivú a suchú pokožku celej rodiny - dojčatá, deti, dospelí. Vhodný aj pre pokožku hlavy dojčiat aj pre intímnu oblasť. Obsahuje upokojujúci Niacínamid a relipidačné maslo z karité, ktoré pomáhajú pri obnove kožnej bariéry (Zdroj).
Prvé dojmy: Príjemne voňajúci stredne hustý gél, ktorý primerane penil (použila som sprchovaciu hubku). Vzorka mi stačila na dve umytia. Pokožka bola po použití jemná s decentnou vôňou; následne som sa natrela telovým mliekom,preto neviem posúdiť či by tento sprcháč vysušoval.
Kúpila by som si plné balenie (400 ml/ cca 9 EUR): Keď vezmem do úvahy, že je to univerzálny produkt pre celú rodinu, ktorý sa dá navyše použiť v prípade potreby na rôzne časti tela, celkom sa mi pozdáva a budem uvažovať o nákupe, keď trochu pohnem domácimi zásobami.


Thalgo Source Marine 24H Hydra Marine Serum (2 ml) - rozjasňujúce hydratačné sérum
Popis: Prebúdza jas pleti a intenzívne sa stará o mdlú a zašednutú pleť vďaka špecifickej aktívnej látke, ktorá brzdí oxidáciu buniek. Jedná sa o morskú vodu zo srdca oceánu mimoriadne bohatú na oligo-prvky a minerálne soli, horčík, kremík, vápnik, draslík a sodík. Intenzívne hydratuje bunky a dovoľuje maximálne prenikanie do pleti (Zdroj).
Prvé dojmy: Riedke sérum svetlomodrej farby voňalo veľmi decentne, tak trochu "morsky". Do pleti sa vpilo okamžite, a bohužiaľ bez výraznejšieho hydratačného efektu. Mini vzorka mi stačila na cca týždeň používania, počas ktorého som si nevšimla žiaden, ani krátkodobý pozitívny efekt na pleti.
Kúpila by som si plné balenie (30 ml/ 48,30 EUR): Nekúpila, hoci jeho cena je (na sérum) pomerne priaznivá, účinky na pleti ma nepresvedčili o tom, že toto sérum stojí za kúpu.


Lancôme Rénergie Multi-Lift Creme Legere (objem neuvedený) - liftingová pleťová starostlivosť
Popis: Zjemňuje a spevňuje pleť a zároveň obnovuje tvárové kontúry. Kontúry sa zdajú byť vypnuté, pokožka vyzerá pevnejšia a vypnutejšia, vrásky viditeľne redukované. Svieže textúra, ktorá sa rýchlo vstrebáva. Krém je vhodný pre normálnu pleť (Zdroj).
Prvé dojmy: Svetloružový hutnejší krém (napriek slovu legere = ľahký v názve), ktorý prenikavo voňal a niesol v sebe mierny alkoholový podtón (táto ingrediencia sa nachádza aj v zložení). Na tvári mi nebol úplne príjemný, po prvom použití dokonca mierne štípal. Riskla som ešte ďalšie dve, viac našťastie nevyšlo. Hydratačne skôr priemer.
Kúpila by som si plné balenie (50 ml/ 98 EUR): Tento krém považujem za dobrý a hlavne drahý žart. Nenašla som na ňom nič, ani v zložení ani vo vlastnostiach, čo by odôvodňovalo jeho cenu. Ale vlastne cena mi môže byť jedno, nekúpila by som si ho, ani keby stál desaťkrát menej.


L`Occitane Precious Eye Balm (2x 1 ml) - slamienkový očný balzam
Popis: Napína pokožku v okolí očí a redukuje vrásky vďaka trojitému efektu; pleť okamžite vyhladzuje a spevňuje. Po prvom mesiaci sú jemné linky a vrásky viditeľne redukované a pleť vyzerá byť napnutá. Opuchy a tmavé kruhy sú minimalizované, okolie očí vyzerá vyhladené a odpočinuté, pleť žiari mladosťou (Zdroj).
Prvé dojmy: Hustejši biely krém s vôňou slamienky, ktorá nie je úplne ľúbivá, ale zdá sa mi v tomto produkte menej výrazná ako v iných z rovnakého radu. Krém dostatočne hydratoval očné okolie, nezanechával na ňom mastný film a keď som si zvykla na parfumáciu, používanie bolo príjemné. Redukciu jemných liniek som neregistrovala, ale treba povedať, že som krém nepoužívala dostatočne dlho, dve vzorky mi vydržali cca dva týždne.
Kúpila by som si plné balenie (15 ml/ 37 EUR): Moja zásoba očných krémov pokryje minimálne najbližší polrok, ale až to bude na programe dňa, tento očný balzam bude jedným z kandidátov na kúpu. Napríklad o rok v období jeseň-zima by nemusel byť vôbec márny.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.