pondelok 30. októbra 2017

Zamerané na: telovú starostlivosť L`Occitane

Aktuálne sa mi doma zišli štyri produkty telovej kozmetiky značky L`Occitane, takže je len a len logické zhrnúť ich do jedného článku. Hneď na začiatku sa ospravedlňujem za tmavú úvodnú fotku; počasie minulý týždeň blogovaniu (a hlavne foteniu) veľmi neprialo a po x pokusoch som to jednoducho vzdala.


Začnem produktovým radom Verbena, z ktorého tu mám sprchovací gél a telové mlieko. Táto parfumácia určite nadchne všetkých vyznávačov citrusových (ale nie vyslovene citrónových) vôní. Hoci by sa mohlo zdať, že sa primárne hodí na obdobie jari alebo leta, vôbec nepôsobí nepatrične ani počas sychravej jesene. Práveže mám z nej pocit nabudenia a pozdvihnutia nálady, keď mi práve nie je do spevu (čo sa teda u mňa stáva počas jesene a zimy celkom pravidelne). Sprchovacieho gélu stačí naozaj malé množstvo, lebo pení úplne excelentne, tým pádom, aj keď jeho cena je vyššia, vydrží celkom dlho. Vôňa na pokožke ostáva nielen počas sprchovania, samozrejme je ideálne ju podporiť aj následným telovým mliekom.

To môžem zaradiť medzi stredne husté, ale dostať ho z obalu nie je úplne jednoduché. Flakón je totiž vyrobený z veľmi tuhého plastu, ktorý nejde ani poriadne stlačiť. Myslela som si, že sa jedná o vlastnosť miniatúry, ktorú vlastním, ale z recenzií som sa dozvedela, že podobné problémy mali aj používateľky veľkého balenia. To zamrzí, zvlášť pri cene tohto produktu, ktorý by sme určite chceli každá spotrebovať do posledného mililitra. Toto telové mlieko by mohlo vyhovovať ľuďom s normálnou pokožkou, u suchších typov sa hydratácia nebude javiť ako dostatočná. U mňa to ešte šlo aj vzhľadom na nedávne babie leto a mierne teploty, ale ešte pár dní pod desať stupňov Celzia a budem potrebovať hutnejšie záležitosti. Inak ale oceňujem nemastnú textúru, rýchle vsakovanie a to, že vôňa ostáva na pokožke až do ďalšieho dňa - to ma vždy veľmi poteší.


Tuhé mydlo Solidarity for Sight, ktorého výťažok je venovaný na projekty zamerané na starostlivosť o zrak v rozvojových krajinách, som si kúpila hlavne z dôvodu, že mi je sympatické, ak sa firmy podobne angažujú. Niekto by mohol povedať, že to je len pár drobných, ale napríklad za minulý rok sa takto vyzbieralo 167 000 Eur (to mám z oficiálnych stránok projektu), a za to už sa niekoľko párov očí dá vyšetriť. Mydlo používam na čistenie štetcov a na tento účel sa hodí úplne skvelo, veľkostne padne presne do ruky a štetce sú jeho zásluhou nielen čisté, ale aj jemné a decentne voňajú. Samozrejme sa  dá použiť aj na očistu tela, jeho parfumácia je veľmi delikátna a neutrálna, takže by sa mohla hodiť napríklad aj pre pánov, ktorí sú staromilci a na tuhé mydlá nedajú dopustiť. Ja by som sa ale asi bála vysušovania pokožky, pretože vždy, keď jeho pomocou dočistím štetce, mám stiahnutú pokožku na rukách a musím si ich neodkladne nakrémovať. Na druhej strane, vďaka diskrétnej vôni sa dá kombinovať s akýmkoľvek telovým mliekom, lebo nehrozí, že by sa parfumácie vzájomne prebíjali.

Na záver som si nechala produkt, ktorý ma zaujal asi najmenej, Nie, že by bol zlý, ale jeho využitie je v mojom prípade minimálne. Hoci som úplný vodný živel, ku kúpaniu vo vani nemám vzťah. Nebaví ma to, nudím sa, neoddýchnem si. Ani šumivá tableta z radu Bonne Mere s olivovou vôňou ma nepresvedčila. Ale aspoň som si z nej pripravil kúpeľ pre nohy. Tableta zafarbila vodu na zeleno, ale nebola to žiadna sýta jedovatá zelená, iba jemný nádych. Vôňa bola tiež veľmi decentná, jednak typovo a aj intenzitou. Pokožka chodidiel ostala po tomto kúpeli mäkšia a hladšia a aj prevoňaná. Tento typ relaxu som si po celom týždni užila viac, ako spomenutú vaňu. Šumivé tablety do kúpeľa ponúka značk L`Occitane aj v iných parfumáciách - citrón, med, broskyňa, ale napríklad aj nie úplne bežný rozmarín.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.