pondelok 21. júla 2014

I shop my stash - bilancia

V januári som si dala výzvu vrátiť sa k niektorým produktom z mojej dekoratívky a spotrebovať, čo sa bude dať. Dnes prišiel deň zúčtovania. Finálne skóre je...

zdroj: Facebook/ Wayne Goss
... šesť z desiatich. Viem, mohlo byť lepšie, ale ja som vcelku spokojná. Postupne ma opúšťali takto:
marec - Clinique Age Defense BB Cream
apríl - Vichy Oligo 25 Blush-Mousse
máj - Sephora Colour Reveal Lip Balm, Clinique Color Surge Eyeshadow Palettte 6 Colors a Urban Decay Razor Sharp Ultra Definition Finishing Powder
jún- Lancôme Color Design
Plus všetko nasvedčuje tomu, že v júli sa rozlúčim s Clinique Chubby Stick.v odtieni 04 Mega melon.


Chcem sa ešte pristaviť pri paletkách, lebo tam nebolo spotrebovanie úplné - niekoľko očných tieňov som "depotovala" a preniesla do Strawberry Fudge Holiday Compact od Clinique. Má to svoju výhodu, mám ich pekne pokope a často ich kombinujem.

Dosť dobre som "hrabla" aj do púdru, najmenej sa pohol rozjasňovač od MAC.


Do budúcnosti sa podobným výzvam nebudem brániť, ale určite sa vyhnem jednej "chybe", ktorú som urobila teraz, a to, že som si vybrala viacero produktov rovnakej kategórie. Nabudúce sa zameriam vyslovene na jednu paletku, jeden púder, jednu lícenku a tak ďalej, lebo takto to bolo (hlavne pri očných tieňoch) príliš veľké sústo.

  

2 komentáre:

  1. Teda to je hodně dobré skóre! Já bych to nevydržela, na mě prostě sedí dokonale ten úvodní obrázek :D

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.