štvrtok 10. júla 2014

PRVÉ DOJMY: Shu Uemura, L`Occitane, Clarins

Dnes nás čaká nová epizóda seriálu, ktorý som si interne nazvala "vzorkovník-dojmovník". Ak chcete vedieť, o čo ide, odkazujem vás na úvodný článok tejto série tu. Minule to bolo "z každého rožku trošku", tento raz sa mi tu zhromaždili vzorky pleťovej kozmetiky, tak sa pozrime na to, čo ma uchvátilo a čo menej.


Shu Uemura Tsuya Skin (4x1 ml - omladzujúce sérum pre žiarivú pleť)
Popis: Sérum s efektom omladenia pre pokožku jemnú ako lupeň kvetu. Spotrebiteľský test - 100% žien súhlasí s tvrdením, že pleť je na pocit jemnejšia, 98% s tvrdením, že pleť je žiarivejšia a 90% s tým, že pleť vyzerá mladšie. (zdroj: papierový obal vzorky)  
Prvé dojmy: Luxusný produkt s jemnou textúrou a delikátnou nasladlou vôňou. Stačí ho naozaj niekoľko kvapiek, preto mi jedna vzorka vydržala na tri až štyri použitia a celkovo som toto sérum používala po dobu asi desať dní (vždy ráno a niekedy aj večer). Pleť bola po použití vyhladená a rozžiarená a zároveň dostatočne hydratovaná, denný krém som mohla s kľudom vynechať a aplikovať rovno CC krém.  
Kúpila by som si plné balenie: Kúpila, ale jednak nemám kde a druhak jeho cena je tiež luxusná, preto si moemntálne nechám zájsť chuť. Ale nikdy nehovor nikdy.

L`Occitane Essence Sublime Skin Perfector (2 x 1 ml - hydratačná esencia Iris & Archangelika)
Popis: Toto zdokonaľovacie sérum viditeľne zlepšuje vzhľad všetkých typov pleti. Jeho svieźa, ľahká textúra pomáha odstrániť nedokonalosti pleti, viditeľne vyhladzuje a obnovuje štruktúru pleti, sťahuje póry, minimalizuje červenanie pleti, hydratuje; pleť je žiarivejšia a ľahko tónovaná, jemná a zamatovo hebká na dotyk. (zdroj: www.loccitane.sk)
Prvé dojmy: Úplne prvý dojem bol, že snáď, možno, by to mohla byť lacnejšia verzia, čiže dupe už spomínaného séra od Shu Uemura. Lebo vizuálne sa dosť podobajú. Čím sa však odlišujú, je pocit na pleti po nanesení. Pri Essence Sublime to bolo, akoby som si dala sťahovaciu masku, pritom hydratovalo pomerne dobre (mohla som hneď aplikovať CC krém). Pleť bola po použití naozaj žiarivejšia a vyhladená, ostatné sľubované účinky som nemohla kvôli krátkosti používania vyhodnotiť.
Kúpila by som si plné balenie: Nie, kvôli tomu stiesnenému pocitu na pleti.

L`Occitane Sublime Beauty Cream (1 ml odtieň 01 Light + 1 ml odtieň 02 Medium - hydratačný tónovací krém Iris & Archangelika)
Popis: BB krém musí zvládnuť všetko. Tento unikátny výrobok dokáže nielen vykúzilť perfektný a bezchybný vzhľad pleti, redukovať vzhľad pórov, začervenanie a škvrny. Dôležité sú aj jeho hydratačné a vyživujúce vlastnosti. Po použití vyzerá pleť zdravšia, žiarivejšia a farebne zjednotená. Navyše poskytuje ochranu pred slnkom s SPF 30. (zdroj: www.loccitane.sk)
Prvé dojmy: Niekedy je jedna fotografia viac ako tisíc slov...


... pričom toto bol svetlejší odtieň (ten 02 medium som ani nemala odvahu otvoriť) a chrbát ruky je u mňa momentálne najtmavšia časť tela.
Kúpila by som si plné balenie: Nie, keďže aj najsvetlejší odtieň je pre mňa príliš tmavý.

Clarins Multi-Regenerante Jour/ Extra Firming Day (objem neuvedený - spevňujúci denný krém)
Popis: Ideálna denná starostlivosť pre mlado vyzerajúcu pleť pre ženy po 40tke. Posilňujúci "liftingový" efekt, pevnejšia pleť, menej vrások. Aplikujte každé ráno. (zdroj: popis na obale vzorky)
Prvé dojmy: Vzorka mi vydržala na štyri použitia, krém je vcelku hustý, vôňa vzdialene pripomína bylinky. Dobre sa nanášal, toleroval sa s make-upom. Vzhľadom na krátkodobé použitie som nepozorovala liftingový ani spevňujúci efekt.
Kúpila by som si plné balenie: Ešte stále som vekom bližšie k tridsiatke ako k štyridsiatke, takže zatiaľ by som kúpu odložila, ale v budúcnosti prečo nie. Aj keď trocha mi tam chýba nejaký UV filter, myslím, že v anti-ageing krémoch by mal byť povinný.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.