štvrtok 24. júla 2014

Lakotéka #13: New In - Maybelline & Sally Hansen

Ako som už písala v článku venovanom aktuálnemu wishlistu, od lakov som mala pár mesiacov pauzu. Aj čo sa týka lakovania, ale hlavne, čo sa týka nákupov. Z diaľky som obdivovala posledné kolekcie OPI (Gwen Stefani, Brazil) - tie od Essie ma v poslednom období nejako neberú  a ostatné značky veľmi neregistrujem- že ako fajn, vedela by som si z nich vybrať, ale nebolo tam nič z kategórie "to potrebujem". A potom moju pozornosť úplne nečakane upútala novinka od Maybelline s názvom Forever Strong Super Stay Gel Nail Color 7 Days (dlhší názov sa už asi nedal vymyslieť). 


Na prvý pohľad mi prišli ponúkané odtiene vcelku tuctové, také nájdeme aj u veľa iných značiek, takže som šla pri výbere vylučovacou metódou. Do finále sa dostali dva - jeden výrazný korálový 490 Rose Salsa/Hot Salsa a druhý pudrovo ružový 76 French Manicure. A keďže práve prebiehala akcia za 15 bodov 30% zľava na dva výrobky dekoratívky Maybelline, nebolo čo riešiť, vzala som si oba. Aké jednoduché.

Oba sa lakujú nekomplikovane, vďaka širokému štetcu, ktorý naberá primenrané množstvo laku, doslova jedným ťahom. Oblé zakončenie navyše kopíruje tvar mojich nechtových lôžok (okrem tých na palcoch). Ja som bola samozrejme zvedavá hlavne na tú sľubovanú výdrž, lebo sedem dní, to je sen. (Hoci na druhej strane flakóna to uvádzajú na pravú mieru vetou "with topcoat touch ups" - teda s opravami nadlaku...)

Najprv sa pozrime, ako obstál prvý menovaný, teda 490 Rose Salsa/Hot Salsa. Pri prvom pokuse som na podlak aplikovala len jednu vrstva farebného laku + nadlak Deborah Lippmann Addicted to Speed. Lak v tomto prípade úplne nekryje, trochu presvitá biela časť nechta. Čo sa týka farby, pri umelom svetle prevládajú oranžové tóny, pri dennom svetle ťahá viac doružova.   

Takto to vyzeralo na štvrtý deň, končeky sú trochu ošúchané, myslím, že s opravami by to ešte deň-dva vydržalo (keďze som to neopravovala, na piaty deň som to celé rovno odlakovala).


A toto je predchádzajúca kombinácia s dvoma vrstvami farebného laku (výdrž je podobná ako pri jednej vrstve):


Odtieň 76 French Manicure je totálna brnkačka, to by som si mohla nalakovať aj poslepiačky. Opäť, stačí jeden ťah štetcom po nechte a je vymaľované, pardón, nalakované. Nechty sfarbí bledoružovým púdrovým odtieňom, ktorý mne osobne super sadol k tónu pokožky a vykúzili dojem decentných pestovaných rúk. Na nasledujúcej foto je podlak + dve vrstvy farebného laku (v tomto prípade mi vôbec neprekáža viditeľná biela časť nechta) a nadlak Sally Hansen Insta-Dri. V tomto prípade lak skutočne vydržal sedem dní - iste, končeky boli mierne ošúchané, ale pri tejto farbe sa to stratí.


Začala som používať nadlak Insta-Dri od Sally Hansen. Mala som ho v zásobe už takmer rok a teraz sa naň dostalo. Pretože, bohužiaľ, nadlaku Addicted to Speed od Deborah Lippmann sa stalo to, čo jeho lacnejším predchodcom. Síce po dlhšej dobe, ale predsa začal do seba naťahovať farbu z lakov a zmenil sa na svetlofialový a navyše sa zahustil, takže je použiteľný len s ťažkosťami. Preto som vytasila Insta-Dri a som zvedavá, koľko vydrží. Hoci jeho štetec nie je typovo ten, ktorý by som preferovala (príliš úzky, takže nepokryje necht jedným ťahom), inak som s týmto nadlakom spokojná, zaschne naozaj rýchlo (hoci deklarovaných 30 sekúnd som nestopovala) a nechtu dodá intenzívny lesk.


2 komentáre:

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.