pondelok 29. decembra 2014

Spotrebované produkty - december 2014

Na úvod trocha štatistiky - v priebehu roka 2014 som v rubrike empties okomentovala 107 spotrebovaných produktov (vrátane tých dnešných), čo je v priemere 8,92 za mesiac. December bol z tohto hľadiska podpriemerný, lebo som ledva naškrabala sedem prázdnych obalov.


Bourjois 1.2.3 Perfection CC Eye Cream (1,5 ml) - pod-očný korektor mal veľa pozitív - svetlý odtieň, zodpovedajúce krytie, rozjasňovacie vlastnosti, ale jedno veľké negatívum, ktoré bohužiaľ neodpúšťam - zaliezal do mimických vrások. Neznášamm plytvanie, preto som ho dopoužívala, ale druhý raz si ho už nekúpim.

Make Up For Ever Smoky Lash Mascara (7 ml) - ku všetkým superlatívom z tejto recenzie pridávam ešte jeden - vydržala mi takmer pol roka, presnejšie povedané päť mesiacov v top stave a v decembri začala postupne "odchádzať", ale ešte stále maľovala veľmi slušne. Takže maximálna spokojnosť, splnila moje vysoké očakávania a radím ju medzi svoje mascarové best of. Určite si ju ešte niekedy kúpim.

Clinique All about Eyes Serum (5 ml) - takmer "nesmrteľná teta" mojej tohtoročnej starostlivosti o očné okolie. Táto miniatúra mi vydržala neuveriteľných deväť mesiacov. Na ranné osvieženie okolia oka bolo toto sérum fajn, ale inak jeho účinky neboli zaujímavé, preto si plné balenie nekúpim. (I keď nanášanie pomocou kovovej guľočky má niečo de seba a až spotrebujem svoju zásobu očných krémov, rada si kúpim nejaký s týmto typom aplikátora).

L`Occitane Verbena Shampoo (75 ml) - darček k nákupu tuším počas minuloročného Mikuláša poslúžil hlavne príležitostne mimo domov. Citrusová aróma vlasy aj pokožku hlavy osviežila a bola veľmi príjemná. Plné balenie si nekúpim, lebo mám momentálne v hľadáčiku inú vlasovú kozmetiku, ale takejto miniatúre na občasné cestovné použitie sa nebudem brániť.

Avene Eau Thermale (150 ml) - zas a znova - už som si chcela pre zmenu kúpiť nejakú inú vodu v spreji, ale zase som dostala mini verziu tejto k nákupu, čiže jej ostávam verná aj naďalej.

L`Occitane Marseille Liquid Soap (500 ml) - jeden z mojich objavov roka, najlepšie mydlo na ruky ever, už mám kúpené ďalšie balenie. Jediná škoda, že sa nedá kúpiť náhradná eko-náplň bez dávkovača.

Mixa Body Balm Repairing System (400 ml) - tretie telové mlieko od tejto značky v moje kúpeľni a opäť za plný počet bodov. Balzamová textúra je ideálna na toto ročné obdobie, páči sa mi vôňa aj stav, v akom mi nechá moju pokožku. Plusom je veľké balenie, mne vydrží zhruba mesiac. Kúpim opäť a dosť možno, že to bude ešte túto zimu.


2 komentáre:

  1. ja som si ten korektor pod oci Bourjois povodne chcela kupit, citala som nan velmi dobre recenzie aj na zahranicnych blogoch, ale ked som vyskusala konzistenciu v parfumerke, mala som takeho tusaka, z ebude zaliezat do liniek a to ma odradilo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa dala opantat tym, ze odtien bol pre mna dostatocne svetly a konzistenciu som az tak neriesila - na moju skodu.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.