pondelok 16. decembra 2013

Denná starostlivosť o pleť - zima 2013/14

Nejako som dúfala, že "preplávam", iba zmením krém a s mojou maximálne zjednodušenou rutinou to potiahnem až do ozajstnej zimy, tej s mínusovými teplotami. A potom som si jedného dňa našla na čele suchú mapu. A pleť sa mi začala napínať a ťahať, akoby sa zmenšila o číslo. A objavili sa vrásky z dehydratácie. Povedala som si, že to by hádam stačilo a že nechcem vyzerať ako sušená slivka. Zalovila som v rezerve a k mojim osvedčeným produktom (tie v ľavej časti fotografie; kto ma čita pravidelne, vie, a kto nie, ten si nájde podľa štítkov) som pridala zopár noviniek, na ktoré sa dnes zameriam.


Mixa Bi-phase Cleanser Optimal Tolerance - toto nie je úplná novinka, ale môj cestovný odličovač (viac o ňom napríklad tu). Keďže momentálne necestujem a ani dlhšie nebudem, rozhodla som sa ho "doraziť" v domácich podmienkach. Po otvorení by sa mal totiž spotrebovať do šiestich mesiacov. Striedam ho s odličovacím olejom, oba spôsoby odličovania očí mi vyhovujú.

A-Derma Intense Repair Lip Balm - balzam na pery s obsahom mlieka z ovsa Rhealba je určený na suché, podráždené, popraskané a poškodené pery a tak nejako sa momentálne správajú tie moje. Teda, ak ostanú neošetrené. S týmto balzamom je to však úplná zimná balada. Vyživí, hydratuje, zahojí. Prezentuje sa vo forme tubičky so skoseným aplikátorom, je bezfarebný, vodeodolný a nemá žiadnu špecifickú chuť ani vôňu. Nosím ho so sebou v kabelke a používam niekoľko krát denne.


The Body Shop Vitamin E Moisture Cream - ľahký svetloružový krém s obsahom vitamínu E pre všetky typy pleti, ktorý svojou sviežou vôňou pripomína niveovské pleťové krémy. Oceňujem na ňom okrem iného praktické balenie, ktoré v prípade cestovania nezaťaží kozmetickú taštičku. Použivam ho ráno aj večer. Za iných okolností a hlavne teplôt by na hydratáciu asi aj stačil (ešte v prvej polovici novembra som ho používala samostatne), ale teraz som ho musela podporiť pleťovým sérom.

Clarins Double Serum Complete Age Control Concentrate - ako vyplýva z názvu, toto anti-ageing sérum v sebe spája dva typy zložiek (rozpustné vo vode a v tukoch), ktoré zabezpečuju nielen hydratáciu, ale aj výživu pleti. Obsahuje výťažky z dvadsiatich druhov rastlín, ktoré stimulujú vitálne funkcie pleti. Sľubuje toho nazaj dosť - spevnenie pleti a redukciu jemných vrások, jas a zjednotenie pleti a zmenšenie pórov. Je pravda, že pleť je po jeho použití vyhladená, prejasnená a hlavne hydratovaná, nemám ten pocit napnutia a aj suchá mapa na čele zmizla. Na zmiznutie vrások z dehydratácie (na čele) si však ešte musím počkať. Z krátkodobého hľadiska som spokojná, až na fakt, že toto sérum má celkom rýchly úbytok, po mesiaci používania 2x denne som cca v polovici. 

Clinique Moisture Surge Overnight Mask - táto maska je hybridom medzi hydratačnou maskou a nočným krémom a používam ju 2-3 razy do týždňa podľa potreby práve ako nočný krém (vtedy samozrejme vynechávam predchádzajúce dva produkty) a rozdiel je ráno na pleti naozaj viditeľný. Viac o nej momentálne nebudem písať, lebo pripravujem jej podrobnú recenziu (niekedy v januári), takže stay tuned


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.