pondelok 30. decembra 2013

Spotrebované produkty - december 2013


Ani v decembri nevynechám obľúbenú rubriku empties, znova sa mi podarilo zhromaždiť rovnú desiatku prázdnych obalov. Poďme sa pozrieť, ako jednotlivé produkty obstáli a či by som si ich prípadne kúpila opäť.


Frosch Reine Pflege Mandelmilch Pflegesaife (500 ml) - nezvyknem recenzovať produkty základnej hygieny, medzi ktoré zaraďujem aj mydlo na ruky. Ale toto s mandľovým mliekom a vôňou naozaj stojí za zmienku - ruky nevysušuje ani pri používaní niekoľko krát za deň. Kupujeme ho pravidelne, sem-tam prestriedame s niečím iným a potom sa k nemu vrátime. Existuje aj variant s granátovým jablkom, ale ten si nás až tak nezískal.

Clinique Quickliner for Eyes Intense (3g) odtieň 08 Intense Midnight - to, že je dnes táto ceruzka na oči v tomto zozname, som si spoôsobila sama. Bola som totiž príliš zvedavá, koľko tuhy sa skrýva vo vnútri, a tak som točila a točila a potom som zistila, že sa tuha nedá vrátiť naspäť. Shame on me. S touto výborne pigmentovanou vysúvacou ceruzkou som bola veľmi spokojná, ale zatiaľ jej nákup neplánujem, v tejto farbe mám gélovú linku Estée Lauder a to mi momentálne stačí.

Clinique All About Eyes Serum (15 ml) - hoci toto sérum vyrába moja obľúbená značka, musím priznať, že ma sklamalo. Nevidela som žiaden rozdiel na očnom okolí, či so sérom alebo bez. Chladiaci efekt kovového guľôčkového aplikátora bol osviežujúci, ale za tú cenu je to málo. Mám ešte mini verziu tohto séra, ktorú som dostala ako darček k nákupu, a určite ju použijem, ale že by som si ho opäť kúpila a v plnom balení, asi nehrozí.

Marionnaud Nail Polish Corrector Pen (3 ml) - toto korekčné pero obsahujúce odlakovač je záchrana pre moje nepresné lakovanie. Obsahuje tri náhradné aplikátory, takže vydrží celkom dlho a navyše je za dobrú cenu. Ja hovorím áno a už mám ďalší exemplár doma. 

Alverde Transparentes Augenbrauen-und Wimperngel (7 ml) - priesvitný fixačný gél na obočie je podľa mňa taký priemer, kupujem ho preto, že nič lepšie v drogérii nedostanem, ale odkedy mám podobný produkt od Eyeko, moje nároky stúpli a neviem, či sa k tomuto ešte vrátim. 

Marionnaud Nourishing Lip Care (4 g) - darček k nákupu počas nákupnej akcie s časopisom Eva. A veľmi dobrý - krémový, výborne hydratoval a páčila sa mi aj jeho vôňa, pripomenula mi také tie klasické drogériové balzamy, ktoré sme kupovali za oných čias. Určite budem zvažovať opätovný nákup.

L`Oréal Resist & Shine Pro-Kératine White (9 ml) - podlak s bieliacim efektom som kúpila v nejakom výpredaji, keď laky tejto značky menili fazónu. A odvtedy som ho nevidela, čo je škoda, lebo mi fakt vyhovoval. Nechty ochránil pred nasiaknutím od farebného laku a nežltli. Ako náhradu som si kúpila podlak s podobnými vlastnosťami od Essence, tak uvidíme, ako si poradí.

Aveeno Daily Moisturizing Lotion (300 ml) - jeden z dublinských úlovkov nesklamal, bol rovnako fantastický ako jeho "brat" Skin Relief, ktorý radím medzi svoje TOP za uplynulý rok.. Dokonca aj voňali rovnako, hoci tento Daily Moisturizing má napísané, že je bez parfumácie. Kvôli dostupnosti si na ďalší nákup asi počkám trochu dlhšie, ale keby bol k dispozícii v našich končinách, neváham ani sekundu.

L`Occitane 100% Shea Butter (7 ml) - toto čisté maslo karité v mini dózičke som si zvykla brať so sebou na cesty (služobné i weekendy mimo domu). Z hľadiska používania nie je úplne easy, treba ho nechať "povoliť" v dlani a až potom aplikovať. Celkom lepí, takže s následným obliekaním treba počkať. Splnilo svoj účel, ale znova by som si ho kúpila asi až pri ďalšom tehotenstve. 

NUXE Body Fondant Shower Gel (200 ml) - sprchovací gél bez mydla pre všetky typy pleti s obsahom výťažkov z lupeňov mandľových a pomarančových kvetov. Ako sprcháč OK, splnil očakávania a o ďalšom nákupe budem uvažovať už len kvôli fantastickej vôni pomarančového kvetu, ktorá ma naozaj nadchla.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.