štvrtok 5. decembra 2013

Starostlivosť o telo #4

... alias winter edition. Minule to bolo stručné, dnes si to trochu skomplikujeme. Okrem tradičných produktov telovej kozmetiky pribudli aj nejaké "špecialitky".


Najprv tu máme dvojicu známu z minula. Krém na ruky Bee Lovely od Neal`s Yard Remedies používam hlavne cez deň v kancelárii a som s ním spokojná rovnako ako na začiatku. Ani na krémový antiperspirant Deo Pure od Biotherm som názor nezmenila, s postupom času je stále rovnako dobrý a stále (takmer) rovnako plný. Teda, samozrejme, že z neho niečo ubudlo, ale pri tempe spotreby (hoci ho používam denne) mi ešte pár mesiacov vydrží.

Potom tu máme jedného navrátilca. Nestáva sa často, že by ma sprchový gél uchvátil tak, že by som si ho kúpila opäť a po relatívne krátkej dobe. Korres Jasmin Showel Gel je však výnimkou. Určite za to môže v prvom rade jeho úžasná vôňa, ale samozrejme aj to, že pokožku pri a po sprchovaní nevysušuje. 

Raz do týždňa na sprchovanie používam mandľový sprchový peeling od L`Occitane. Tento produkt má textúru želé, nádherne vonia (sladko, ale nie omamujúco) a zrnká v ňom obsiahnuté sú mini a odumreté bunky odstraňujú nežne a bez podráždenia. Pokožka tela je po jeho použití neuveriteľne hladká a voňavá.

V kategórii "natieranie" som k telovému mlieku Aveeno Daily Moisturizing Lotion, ktoré je rovnako skvelé ako jeho príbuzný Skin Relief (vychválený napr. tu), a ktoré používam denne, pridala jeden špecializovaný produkt a to Mom & Baby Balm od L`Occitane s obsahom 40% masla karité. Tento neparfumovaný hustý balzam slúži ako prevencia strií a ja ho používam v oblasti pŕs a brucha. Zatiaľ to vyzerá, že úspešne, lebo v polovici siedmeho mesiaca tehotenstva nemám ani jednu striu. Produkt je certifikovaný ECOCERT, neobsahuje žiadne konzervanty a aj kvôli tomu má indikovanú dobu spotreby tri mesiace po otvorení. Používam ho od októbra niekoľko krát do týždňa a myslím, že sa mi ho podarí doraziť akurát v trojmesačnej lehote. Nebudem klamať, je nielen hustý, ale aj mastný a dlho mu trvá, kým sa vstrebe, ale na pokožke má dlhotrvajúci efekt. Okrem masla karité obsahuje napríklad aj kokosový, slnečnicový olej, včelí vosk alebo olej z nechtíka lekárskeho.

Úplne nedávno som do svojej dennej rutiny pridala aj krém na ruky Hemp Hand Protector od The Body Shop, ktorý je dosť mastný a preto ho používam až večer, tesne pred spaním. Jeho vôňa je  špecifická (počula som prirovnanie k zatuchnutej pivnici), ale mne nejako neprekáža, dá sa na ňu zvyknúť. Ráno je pokožka rúk hladká, vláčna a hlavne perfektne hydratovaná. Už teraz ľutujem, že som si nekúpila väčšie balenie. Skúsila som ho použiť aj na chodidlá a výsledok bol rovnako skvelý ako na rukách.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.