pondelok 17. marca 2014

Nail Polish TAG

Ani tento mesiac nebude chýbať TAG a ani tento mesiac nebude chýbať článok o lakoch na nechty. Akurát, že to urobím systémom "dva v jednom". Tento TAG som našla na viacerých blogoch, je milý, je stručný, takže poďme naň.


1. Koľko lakov na nechty vlastníš + foto:
Vrátane podlakov a nadlakov je ich k dnešnému dňu presne 35.

2. Ktorá je tvoja najobľúbenejšia značka lakov na nechty?
Dlho to bolo nerozhodne medzi Essie a OPI, ale momentálne sa viac prikláňam na stranu OPI.

3. Dostala si ako niekedy ako darček lak na nechty?
Nebolo to priamo ako darček, ale kamoška mi posunula dva laky, ktoré dostala, keďže ona si nechty nelakuje.


4. Aký lak máš na nechtoch teraz?
575 Red Handed z radu Complete Salon Manicure od Sally Hansen. Na blogu ste ho ešte nemali možnosť vidieť; je to (zatiaľ) posledný prírastok do mojej zbierky a predstavím ho pravdepodobne v lakovacom "new in" článku o mesiac.

5. Ak by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov, aká by bola?
Keď som videla mini kolekciu, ktorú vytvorili tri známe francúzske blogerky v spolupráci so značkou The Beautyst, tak som zozelenela od závisti, pretože sú tam nádherné farby a presne takto by som si predstavovala svoju kolekciu, akurát by som ešte pridala jeden lak vo svojej obľúbenej farbe taupe (niečo na spôsob You Don`t Know Jacques od OPI) a jeden červenočierny (a la Rouge Noir od Chanel).
zdroj: http://www.thebeautyst.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/0dc2d03fe217f8c83829496872af24a0/3/v/3vernis.jpg
6. Ktorý lak je tvoj obľúbený?
Je mi ťažko vybrať len jeden, takže budem "trochu" švindľovať a vyberiem rovno TOP 5:.


Sú to - OPI Big Apple Red, OPI Kiss Me on My Tulips, Essie Bobbing for Baubles, Deborah Lippmann Modern Love a OPI Gouda Gouda Two Shoes.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.