štvrtok 20. marca 2014

Wishlist - jar 2014

Plné tri mesiace od posledného wishlistu síce ešte neubehli, ale ja už mám nové túžby a želania. A keďže od dnes do nedele sa v Auparku (Bratislava, Piešťany, Žilina, Košice) koná nákupná akcia Hriešne dobré nákupy s Evou, je dosť možné, že niektoré zo spomenutých položiek sa u mňa objavia veľmi skoro. Sledujte blog, ak dobre nakúpim, určite sa tu objaví článok na tému new in a následne aj podrobnejšie recenzie.


Bourjois je značka ku ktorej dosť inklinujem. Vždy dokážu priniesť nejakú novinku, u ktorej si poviem "to musím mať". Teraz vo mne vzbudili túžbu hneď tri produkty dekoratívnej kozmetiky - 1.2.3 Perfect CC Cream, 1.2.3 Perfect CC Eye Cream a krémový očný tieň Color Edition 24h (tu v odtieni 03 Pétale de Glace).

Avene je na tomto blogu tiež ako doma, postupne prechádzam ich portfóliom a momentálne prišiel čas vyskúšať ich ukľudňujúcu hydratačnú masku.

Aký by to bol wishlist bez NUXE? Balzam na pery Reve de Miel v tégliku (recenzia tu) sa už pomaly míňa a teraz chcem otestovať jeho tyčinkovú verziu.

Po rôznych experimentoch v kategórii krém na ruky sa chcem vrátiť k tomu naj, čo som zatiaľ mala, a to je Biomains od Biotherm.

Last but not least, ide jar a za ním leto a to pre mňa znamená, že je čas poobzerať sa po waterproof mascare. V hľadáčiku mám tú od Clinique.

Čo sa týka predchádzajúceho zimného wishlistu, všetko je splnené a väčšinu z neho som už stihla aj recenzovať.


Takže pekne poporiadku -  
Real Techniques Miracle Complexion Sponge - recenzia tu;
laky na nechty Deborah Lippmann a OPI - článok tu;
Burt`s Bees Mama Bee Belly Butter recenzia tu;
a sérum Vinosource SOS Désalterant od Caudalie recenzia tu.


Pleťová voda Lotion Apaisante Physiologique od La Roche-Posay je súčasťou mojej dennej starostlivosti o pleť, o ktorej čoskoro napíšem aktualizovaný članok. Jediný produkt, ktorý som ešte nezačala používať je krém na ruky Reve de Miel od NUXE, ale aj naň sa čoskoro dostane. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.