pondelok 3. marca 2014

RECENZIA: Pleťový krém Korres Wild Rose 24-h Moisturising & Brightening Cream

Kto vymýšľa tie megadlhé názvy kozmetických produktov? Teším sa na deň, keď budem recenzovať produkt, ktorého názov bude dlhší ako recenzia sama... ale nie o tom som chcela. Poznáte Korres? Grécka značka, ktorá síce nie je bio ani organic, ale "odľahčeným" zložením sa snaží viezť na tejto vlne. Kto číta môj blog, vie, že ja na toto veľmi nedám. (Rozhodujúcimi faktormi je pre mňa účinok produktu, používateľský komfort a pomer kvalita-cena.) Takže, ako som ohodnotila tento šípkový krém?


Ako vždy, začnem vonkajším papierovým obalom, ktorý je vyhotovený v kombinácii biela-vínová, rovnako ako téglik obsahujúci krém. Téglik na mňa pôsobí zvláštne, akoby sa jeho autor nevedel rozhodnúť, do akej kategórie má produkt spadať, a tak k pomerne luxusne pôsobiacej vínovočervenej sklenenej nádobke pridal lacno pôsobiaci biely plastový uzáver. Trochu rozpaky, ale obal naozaj nie je pre mňa kritérium, takže poďme k obsahu.

Tento krém som si kupovala ako zimný (v tehotenstve som navyše mala pleť aj dehydrovanú), preto som zvolila variant normálna-suchá pleť, ale existuje aj v ľahšej verzii pre mastnú-zmiešanú pleť. Krém je biely a pomerne hutný, pri aplikácii ostáva chvíľu na pleti, ale pomerne rýchlo sa vsiakne. Jeho podstatnou zložkou je olej z plodov ruže šípovej, ktorý má vysoký obsah vitamínu C a ktorému sú pripisované regeneračné účinky rovnako ako schopnosť redukovať jemné vrásky a pôsobiť preventívne proti vzniku pigmentových škvŕn a pleť rozjasňovať.


Rozjasnenie pleti neviem posúdiť, ale krém hydratuje pomerne dobre, i keď určite nie počas 24 hodín, ako to napovedá číslica v jeho názve. Obsahuje  ochranný faktor SPF 6, čo pre mňa osobne je za nula bodov, keď už ochranný faktor tak poriadny (aspoň 25), ale šestka ma nemá prečo ohúriť. Vôňa je prítomná viac, ako by mi bolo milé, ale po nanesení sa postupne vytratí (resp. už ju nevnímam). 

Krém používam ráno aj večer, najlepšie v kombinácii s pleťovým sérom (donedávna Clarins Double Serum, momentálne sérum od značky Caudalie, ktoré na blogu predstavím v niektorom z nasledujúcich článkov) a toto spojenie je účinnou zbraňou proti suchej a dehydrovanej pleti, dokonca mi zmizla aj už pomaly legendárna suchá mapa na čele, ktorej som sa dlho nevedela zbaviť. Môj celkový dojem z tohto krému je veľmi dobrý a určite jeho nákup neľutujem. 

Pre info, rad Wild Rose obsahuje okrem pleťových krémov aj očný krém, masku, sérum a exfoliačný prípravok na čistenie pleti.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.