pondelok 3. apríla 2017

RECENZIA: Pure Fiji Home Spa Pedicure Ritual Set

S kozmetikou Pure Fiji som mala doteraz iba jednu skúsenosť, ale zato výbornú - raz som na jednej akcii dostala mini balenie telového masla s mangovou vôňou a hoci parfumáciu exotického ovocia nepreferujem, tuto ma nadchla, nebola vôbec umelá ani presladená. Odvtedy však ubehlo zopár rokov a až donedávna sa mi nepodarilo nájsť miesto (reálne ani virtuálne), kde by som produkty Pure Fiji zohnala. Všetko sa ale zmenilo minulé Vianoce, keď som našla pod stromčekom set štyroch miniatúr s parfumáciou kvetu pomarančovníka (a jedny špeciálne ponožky).


Dokým som balíček nerozbalila a neprečítala si priložený návod, bola som presvedčená, že produkty budem používať klasickým spôsobom - bath soak ako prísadu do kúpeľa, peeling na zjemnenie pokožky a telové mlieko s telovým maslom na natieranie. Priložený kartička ma však poučila, že mám pred sebou celý rituál na domácu pedikúru - nakoniec preto aj tie priložené ponožky. Rešpektovala som teda tento "návod na použitie", ale väčšinu produktov som použila aj tak, ako som pôvodne zamýšľala.

Coconut Milk Bath Soak je treba pridať do lavóra s teplou vodou a aspoň 5 minút si tam rochniť chodidlá. Znie to síce nekomplikovane, ale konzistencia tohto produktu je veľmi zvláštna až nehodiaca sa na tento typ použitia. Ono je to totiž až veľmi tuhé a hutné a keď už som hmotu dostala von z flakóna, trošku jej trvalo, kým sa vo vode rozpustila a zafarbila ju mliečnobielou farbou. Vonia to pekne, zmäkčí to kožu na nohách, ale ja v tomto produkte nevidím žiadnu pridanú hodnotu. Rozmýšľala som, že by som túto prísadu použila aj do celotelového kúpeľa, ale viete, ako to mám s kúpaním. Nebaví ma to a radšej oddychujem iným spôsobom.

  
Sugar Rub je druhým krokom v pedikúre, treba nabrať množstvo zodpovedajúce jednej polievkovej lyžici a prejsť s ním nielen obe chodidlá, ale aj lýtka. Už podľa vzhľadu sa dá dedukovať, že toto je jednoducho cukor v oleji, a tak s ním treba aj zaobchádzať. Nenaberá sa úplne ľahko, nádobka je malá a tým pádom sa dá použiť iba jeden prst. Cukrové čiastočky sú dosť hrubé a hlavne ostré, na chodidlá sa to dá prežiť, ale raz som si skúsila s týmto peelingom "obrúsiť" celé telo a nebolo to vôbec príjemné, už som to odvtedy nezopakovala. Peeling ma vyslovene škrabal a celá procedúra mala od relaxačnej chvíľky ďaleko. Áno, pokožka tela síce ostala hladká a jemne obalená vo voňavom olejovom závoji, ale za to utrpenie to nestálo.

Body Butter sa v pedikúrovom návode spomína po peelingu. Má sa aplikovať na suché chodidlá, a to opäť množstvo približne rovné jednej lyžici. Ako som písala v úvode, s telovým maslom tejto značky som jednu pozitívnu skúsenosť mala, ale zabudla som, aké je fantastické. Síce hutné, ale nie prehnane tuhé, ľahko sa naberá aj rozotiera, hneď sa vpije a pokožku nádherne prevonia. Vôňa je dosť silná na to, aby ostala na pyžame, ale nie natoľko intenzívna, aby spôsobovala bolehlav. Je škoda toto telové maslo používať iba na nohy, pretože je skvelé na hydratáciu celého tela. Keďže sa jedná iba o testovacie balenie, musím s ním šetriť, čo si ale vyžaduje veľkú dávku sebaovládania, pretože najradšej by som sa s ním natierala každý večer.   


Hydrating Body Lotion celý rituál zakončuje. Má sa aplikovať opäť na chodidlá a lýtka. Z logiky veci je redšie ako telové maslo, ale konzistenciou pripomína krok prvý, teda prísadu du kúpeľa. Aj som vám ich spolu odfotila, ale po pár dňoch už neviem, ktorý produkt je ktorý. Aj toto "natieradlo" som zopár krát použila na celé telo, ale môžem zodpovedne vyhlásiť, že na telové maslo sa nechytá. Dokonca som mala ráno po jeho použití suché predkolenie, čo považujem pri tomto type produktu takmer za škandalózne.

Na záver treba hladké a hydratované chodidlá zabaliť do priložených apartných ponožiek a prečkať v nich noc. To mi neprekáža, v ponožkách spím väčšinu roka (som zimomravá a so studenými nohami jednoducho nezaspím).

Celkovo mi táto zostava vyhovuje tak na polovicu. Prísadu do kúpeľa a telové mlieko hodnotím najslabšie, bolo fajn ich vyskúšať, ale ničím (okrem vône) ma neuchvátili. Peeling mi na chodidlá vyhovuje, ale ja preferujem v tejto kategórii produkt, ktorý by som mohla používať na celé telo a to v tomto prípade nie je aspoň u mňa možné. Jednoznačným víťazom sa u mňa stalo telové maslo, ktoré budem určte chcieť aj v plnom balení a rada by som sa dostala aj k sprchovému gelu alebo mydlu v rovnakej parfumácii. Jej jedinečnosť musím zdôrazniť aj v závere článku, pretože sa nejedná o taký ten čistý púdrový kvet pomarančovníka, ktorý môže na niektorých pôsobiť až dezinfekčne. Tu je trochu stlmený a zriedený akoby "čajovým" základom a vytvára okolo seba dojem luxusného spa, po ktorom vonia nielen pyžamo, ale aj celá kúpeľňa.

    

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.