Pisať tri dni pred Vianocami o nákupoch je (mierne povedané) nosením dreva do lesa, ale napriek tomu sa do toho dnes púšťam. Parfumérie Douglas opätovne (kto sa pamätá na ich predajňu v Shopping Palace na začiatku nultých rokov?) vstúpili na slovenský trh v prvej polovici roka 2017, zatiaľ s dvoma predajňami. Oboma v Bratislave, najprv v Auparku a neskôr pribudla Eurovea.
S nimi na slovenskom trhu zavial nový vietor - máme možnosť kúpiť si produkty značiek, ktoré sme doteraz objednávali alebo si nechávali nosiť zo zahraničia - Benefit, Urban Decay, Smashbox, John Masters Organics, Glamglow, Starskin a podobne. To beriem ako prvé pozitívum.
Okrem toho Douglas ponúka produkty svojej rovnomennej privátnej značky, ktorá má veľmi široké portfólio - dekoratívnu kozmetiku, pleťovú, dokonca vlasovú, štetce, rôzne kozmetické doplnky a to všetko za slušný peniaz.
V ponuke samozrejme nájdeme aj také tie piliere každej parfumérie - Clinique, Dior, Chanel a im podobné, ale napríklad aj dekoratívku značky Tom Ford (exkluzívne v Douglas Aupark) a Bobbi Brown (exkluzívne v Douglas Eurovea, čo je logické, lebo v Auparku sa nachádza priamo butik BB).
Ako každá sieť parfumérií, aj Douglas má svoj vernostný program a zodpovedajúcu kartičku. Zbierajú sa body (jeden bod = jedno euro), pri dosiahnutí 200 vám pošlú šek na zľavu 10 eur. Na narodeniny posielajú voucher so zľavou 10%, čo mi príde trochu smiešne, vzhľadom na to, že každú chvíľu prebieha nejaká nákupná akcia, kde zľava dosahuje 20 a viac %. Samozrejmosťou sú líčiace a poradenské akcie a Beauty Street, čo je vlastne to isté, ale v trochu väčšom meradle a nedeje sa to priamo v parfumérii, ale v pasáži nákupného centra.
S nimi na slovenskom trhu zavial nový vietor - máme možnosť kúpiť si produkty značiek, ktoré sme doteraz objednávali alebo si nechávali nosiť zo zahraničia - Benefit, Urban Decay, Smashbox, John Masters Organics, Glamglow, Starskin a podobne. To beriem ako prvé pozitívum.
Okrem toho Douglas ponúka produkty svojej rovnomennej privátnej značky, ktorá má veľmi široké portfólio - dekoratívnu kozmetiku, pleťovú, dokonca vlasovú, štetce, rôzne kozmetické doplnky a to všetko za slušný peniaz.
V ponuke samozrejme nájdeme aj také tie piliere každej parfumérie - Clinique, Dior, Chanel a im podobné, ale napríklad aj dekoratívku značky Tom Ford (exkluzívne v Douglas Aupark) a Bobbi Brown (exkluzívne v Douglas Eurovea, čo je logické, lebo v Auparku sa nachádza priamo butik BB).
Ako každá sieť parfumérií, aj Douglas má svoj vernostný program a zodpovedajúcu kartičku. Zbierajú sa body (jeden bod = jedno euro), pri dosiahnutí 200 vám pošlú šek na zľavu 10 eur. Na narodeniny posielajú voucher so zľavou 10%, čo mi príde trochu smiešne, vzhľadom na to, že každú chvíľu prebieha nejaká nákupná akcia, kde zľava dosahuje 20 a viac %. Samozrejmosťou sú líčiace a poradenské akcie a Beauty Street, čo je vlastne to isté, ale v trochu väčšom meradle a nedeje sa to priamo v parfumérii, ale v pasáži nákupného centra.
Už som spomenula značku Benefit, ktorá bola a asi ešte aj je synonymom produktov na obočie. (Viem, že ponúkajú aj iné veci, ale to obočie je pre nich typické.) V Douglas si ich môžete nielen kúpiť, ale priamo na mieste si nechať obočie upraviť (odporúčam rezerváciu vopred). Vyskúšala som to nedávno a s priebehom aj výsledkom som bola (a ešte stále som) nad mieru spokojná. Pred samotnou procedúrou sme sa s make-up artistkou porozprávali, že ako si to predstavujem, čo sa mi páči a čo nie. Popritom si nachystala svoje "nádobíčko", odlíčila mi časť tváre okolo obočia a mohli sme pristúpiť k realizácii. Úpravu obočia urobila voskom, čo ja preferujem, síce to trochu zabolí (zvlášť časť pod obočím), ale potom už je to OK (na rozdiel od pinzety, ktorá bolí dlhší čas). Celá úprava aj s následným dokreslením a zafixovaním obočia trvala 45 minút (okrem vosku použila na niektoré odolné chĺpky pinzetu a obočie aj na niektorých miestach zastrihla) a na záver mi ešte okolie obočia zakamuflovala korektorom, čo je štandardný postup (aby som nechodila po svete s červeným čelom). Produkty, ktoré použila, som si odfotila, aby som si ich prípadne mohla v budúcnosti kúpiť (lebo s oboma som bola spokojná). Niekomu asi môže prekážať, že sa pri tejto úprave sedí priamo v predajni, a to rovno pri vchode, kde má Brow Bar svoje pevné miesto - takže na vás vidí nielen každý, kto do predajne vchádza, ale aj kto prechádza okolo. Mne to prišlo divné asi prvých päť minút a potom som to už nevnímala. Bolo mi vysvetlené, že to je odkaz na prvé "úpravovne obočia" od Benefitu, ktoré sa nachádzali na ulici. Celá procedúra aj výsledok sa mi páčili, akurát nabudúce si už nedám obočie zafarbiť (to sa dialo ešte pred epiláciou), lebo som nevidela rozdiel pred a po a obočie si každé ráno aj tak musím dokresľovať. Vo svojej každodennej rutine si ho určite nerobím tak výrazné, ako keď som odchádzala z Brow Baru, ale práve bolo fajn vyskúšať si aj trošku iný, nápadnejší štýl. Podstatné pre mňa je aj to, že tvar, ktorý mi tam vytvorili, mi lichotí a mám sa vo svojom dennom líčení od čoho odpichnúť.
Čo som si už v Douglase kúpila? Zopár produktov Urban Decay a niečo z privátky. Cestovný flakón ma bohužiaľ sklamal a mydlo na štetce som ešte nemala príležitosť skúsiť. Dostala som aj vzorku krému DayTox, ktorý je exkluzívnou značkou tejto siete parfumérií a bola veľmi príjemná - krém hutný a výživný akurát na toto ročné obdobie, zároveň s dobrou hydratáciou. Len teda neviem ako vonia, lebo mám už týždeň brutálnu nádchu a necítim ani svoj parfum (a to je pri Black Opium už čo povedať), a ani koľko stojí. Ale asi ho pôjdem neskôr pozrieť priamo do predajne a ak sa mi bude páčiť vôňa aj cena, je možné, že skončím s plným balením.
Aby som len nechválila - vždy je čo zlepšovať, a tých rozvojových bodov má podľa mňa Douglas niekoľko. Za prvé absencia značiek, ktoré ponúka v iných krajinách. Napríklad Bumble and bumble alebo Rouge Bunny Rouge či Jo Malone London. Videla by som ich tam oveľa radšej ako celú gondolu produktov Nyx (nič proti nim, ale táto značka má v rovnakých nákupných centrách svoje samostatné predajne). Druhým vážnym nedostatkom je pre mňa absencia korektnej web stránky, resp. e-shopu. Existuje stránka http://www.rezervacia.douglas.sk/, kde nájdete základné info a môžete sa objednať na líčiace akcie. Ale myslím, že parfuméria bez príslušného e-shopu je tak trochu pravek. O to viac, že ako som písala, Douglas má obe svoje predajne iba v Bratislave, o nejakej expanzii sa zatiaľ nehovorí, a takto prichádza o potenciálne zákazníčky z iných oblastí Slovenska. Český e-shop doručuje bohužiaľ iba na územie ČR, ale čo viem, je to samostatná entita a tovar sa posiela z Nemecka. Takže ani netreba extra slovenský e-shop, stačilo by pridať českej stránke "prepínač" na euro a začať doručovať aj na naše územie. To mi neznie vôbec komplikovane, len musí byť na to vôľa na príslušných miestach.
Toľko teda moje postrehy k tejto najnovšej sieti (sieťke?) parfumérií. Verím, že jej príchod trochu preberie aj dvoch hlavných konkurentov - minimálne tu v Bratislave, pretože občas mám pocit, že spia na vavrínoch a malý budíček by nezaškodil.
Toto je aj pre mňa čistá záhada, že prečo nemajú e-shop, načo čakaj, lebo takto skončia ako miesto, kde si to človek ide obzrieť a objedná si to lacnejšie z nejakého e-shopu. A čo ma úplne dorazilo je fakt, že vlastne tovar z českého eshopu posielajú z Nemecka, to už vôbec nedáva zmysel, lebo v Nemecku toho majú v e-shope niekoľkonásobne viac a iba sa pripravujú o zisky, škoda :(
OdpovedaťOdstrániťjj, presne si to vystihla ;)
Odstrániťmne tá narodeninová zľava prišla tiež vtipná, keď som ju videla:)
OdpovedaťOdstrániťje to smiesne, vo FAnn mam 10% na kazdy nakup s vernostnou kartou...
Odstrániť