štvrtok 10. októbra 2013

Wishlist - jeseň 2013

... a aktualizácia tých predošlých dvoch z apríla a júla. Lebo ako vidno z mojich predchádzajúcich shoppingových článkov, nelenila som a nakupovala a odškrtávala. A dnes chcem urobiť malú štatistiku a sumár ako na tom som.

Než začnem rekapitulovať, je tu najnovší wishlist. Jeden produkt som si už stihla aj kúpiť a dve položky z prvého wishlistu som presunula do toho aktuálneho, lebo doteraz (zatiaľ) neprišiel ich čas. Ale v najbližšom období to vidím sľubne.


Yves Saint Laurent Top Secrets Natural Action Exfoliator je peeling bez zrniečok určený pre všetky typy pleti vrátane citlivej. Kúpila som si ho na feelunique počas posledných troch dní letného výpredaja, keď na všetky už zľavnené položky dali dodatočných 10% dole. A to sa opla - v porovnaní so súčasnou cenou som ušetrila okolo 11 EUR. Ešte ho mám nerozbalený, "pod celofánom", takže sa k jeho účinnosti neviem vyjadriť.


Na parfum Repetto by Repetto som sa tešila a testovanie ma nesklamalo. Vôňa je to veľmi ženská a evokuje mi baletné tutu a celú tu noblesu okolo parížskej Opera Garnier. Môj súčasný parfum už sa blíži k finišu a o tento si napíšem Ježiškovi.

Stila paleta In the Light a farba na líca a pery Convertible Color Dual Lip and Cheek Cream v odtieni Petunia sa sem dostali ešte z aprílového wishlistu. Medzitým boli iné priority, ale teraz by to mohlo klapnúť. Rovnakej značky je aj ďalšia položka - Crush Lip & Cheek Stain a ten by som chcela v odtieni Raspberry, lebo maliny jednoducho milujem.

Jemne sfarbený gél na obočie Eyeko Brow Gel by mi mohol nahradiť dva produkty - farbu na obočie vo forme pera od Suqqu (ktoré ešte stále funguje, ale nič netrvá večne) a fixačný gél, ktorý kupujem v drogérke, ale s ktorým nie som veľmi spokojná (či už s tým od Alverde alebo Essence).

Sprcháč od NUXE Body stále aktuálne používam, ale chcela by som skúsiť aj telový peeling rovnakej značky s názvom Fondant Body Scrub.

No a teraz sa vrátim k Wishlistu 1 a 2:


Okrem už spomenutých dvoch položiek značky Stila sa mi prvý wishlist podarilo zrealizovať celý. Na blogu som už písala o týchto produktoch z neho:

Clinique High Impact Extreme Volume Mascara - recenzia tu;
YSL Touche Éclat Foundation - recenzia tu;
Lancôme Teint Idole Ultra 24h - recenzia tu;
Roger et Gallet Creme Sublime Bois d`Orange - písala som o ňom tu, môj názor sa bohužiaľ nezmenil a skončil niekde zabudnutý, ani som ho nedopoužívala.


Fekkai Piecing and Forming Wax sa stal súčasťou mojej aktuálnej vlasovej routine, článok na túto tému sa objaví v priebehu októbra a tento produkt v ňom nebude chýbať.

Maska Clinique Moisture Surge Overnight (zakúpená v Marionnaud, pretože mi poslali poukážku na zľavu 10 EUR, sláva im) a rýchloschnúci nadlak Sally Hansen Insta-Dri (konečne ho majú aj v mojom DM!!!) zatiaľ čakajú v rezerve na svoju chvíľu, pretože momentálne používam iné produkty z ich kategórie.


Druhý wishlist sa ukázal menej komplikovaný ako ten prvý a úspešnosť k dnešnému dňu dosiahla 100%. Uvidíme, ako to bude so spokojnosťou s danými produktami. 


Odličovacie mlieko A-Derma Sensifluid mám z parfums.sk a ešte som ho neotvorila. Clarins Double Serum a lak na nechty Clinique (09 Black Honey) som si kúpila počas Dní Marianne. Sérum začnem pravdepodobne používať čoskoro, keď si to vypýta stav mojej pleti a zhoršené poveternostné podmienky. Svoje skúsenosti s lakom na nechty A Different Nail Enamel som popísala tu. Produkty MUFE - mascara a odličovač - som si priniesla z Dublinu a putujú do rezervy. Krém Revitalift Laser Renew od L`Oréal aktuálne používam a o svoje dojmy z neho sa podelím čoskoro, keďže pripravujem článok o mojej jesennej starostlivosti o pleť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.