štvrtok 4. februára 2016

RECENZIA: Mascara Volume de Chanel

Vo svojom prvom článku v roku 2016 som sľúbila, že napriek všeobecnému trendu neopustím recenzie venované jedinému produktu. V januári sa síce na žiadnu nedostalo, ale vo februári prinášam prvú z nich, venovanú kultovej mascare od kultovej značky.


Balenie je podľa mňa vrcholom jednoduchosti a elegancie, presne v duchu značky Chanel. Môže byť niečo striedmejšie ako čierna s nenápadným bielym nápisom? Mascaru mám v odtieni 90 Noir Khôl, čo by mala byť černejšia než čierna, ale neviem to porovnať, lebo „len“ čiernu som nezohnala (a to som bola v troch parfumériách... evidentne má úspech). 

Kefka je pomerne masívna a zakončená akýmsi výstupkom, ale vďaka jej krátkym štetinám tú masívnosť až tak nevnímam. Určite pôsobí jemnejšie ako iné kefky podobných rozmerov s dlhými štetinami, ktoré pripomínajú kefy v autoumyvárni.

Najprv sa mi mascara zdala pomerne suchá, obávaný efekt zlepených rias, pred ktorým varovali ostatné používateľky, sa nedostavil. Po pár použitiach sa však rozmaľovala a teraz naozaj musím dávať pozor a nevrstviť, inak je zlepenec zaručený. Na podobné prípady som si kúpila hrebienok na riasy, ale našťastie ho veľmi často používať nemusím. 


Lepšie sa nanáša, ak som nepoužila klieštiky, ten uhol natočených rias nie je pre ňu priaznivý. Riasy nadvihne a rozprestrie ich do vejárovitého útvaru. Samozrejme, že počas dňa trochu klesnú, ale vejár ostáva. Na viečku počas líčenia zanecháva stopy, musím za ňou upratovať s vatovou tyčinkou namočenou v odličovači. Ale to mi vďaka anatómii môjho oka robí každá druhá mascara, čiže to nevnímam negatívne. K riasam vo vnútornom kútiku oka sa s ňou dostanem len s ťažkosťami, na spodné riasy ju nepoužívam vôbec. 

Nebudem zbytočne zdôrazňovať, že sa neotláča ani neopadáva, to sa mi zdá pri mascare tejto kategórie ako samozrejmosť a opak by ma vyslovene rozčúlil. Všetky tie základné očakávania, ktoré od mascary vo všeobecnosti mám, spĺňa. Hoci teda "volume" by som prijala aj výraznejší, ale to som ja, vždy chcem viac.

S touto mascarou som veľmi spokojná, ale must-have kúskom sa pre mňa nestala. Chýba mi u nej to povestné "je ne sais quoi". Nemá pre mňa ten wow efekt, ktorým by sa dala obhájiť jej vysoká cena (ja som za ňu platila niečo vyše 25 EUR a to som ju kupovala s 25% zľavou). Ak si chcete zamachrovať alebo len tak pre potešenie si kúpiť high-end mascaru známej značky, prečo nie, ale úprimne si myslim, že existujú cenovo prijateľnejšie alternatívy.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.