pondelok 29. februára 2016

Spotrebované produkty - február 2016

Január udal v spotrebe celkom slušné tempo a vydržalo mi aj vo februári. Tu je prehľad prázdnych obalov, ktoré tento mesiac odprevádzam do koša:


Duo od L`Occitane tekuté mydlo Bonne Mere a sprchovací peeling Almond Shower Scrub je na tomto blogu notoricky známe a hoci momentálne používam mydlo na ruky a peeling iných značiek, k tejto dvojici sa vždy rada vrátim.

Kiež by som sa mohla vrátiť k ľahkému hydratačnému krému Hydradvance (15 ml) od Sothys! Bohužiaľ sa už nevyrába. (Našla som však veľmi podobný krém, o ktorom som písala v prvých dojmoch). Nočný Energizing Night Cream (15 ml) od tejto značky mi až tak nesadol, zdal sa mi pomerne mastný a ťažký a plné balenie si nekúpim.

Vyživujúci šampón s prosom od značky Weleda som si kúpila na základe pozitívneho prvého dojmu. Aj na plné balenie budem spomínať v dobrom a možno sa k nemu časom vrátim.

To isté by sa dalo napísať aj o géle na intímnu hygienu DermoXEN Proneem (200 ml) s obsahom propolisu a nimbového oleja - dala som na prvý dojem a produkt nesklamal ani pri dlhšom používaní. Bol veľmi príjemný a až budem zase chcieť prestriedať svoje najčastejšie kupované gély Lactacyd alebo Saforelle, s dôverou sa naň obrátim.

Telové mlieko od Marionnaud z radu Body&Care ma nijako špeciálne neuchvátilo (podrobnosti v tomto článku). Svoj účel splnilo, ale myslím, že sa nájde veľa telových mliek s priaznivejším pomerom cena-výkon, preto si ho znovu nekúpim.

Bourjois Flower Perfection (5 g) - sypký púder, ktorý bol vďaka svojmu baleniu s odsúvacím viečkom vhodný aj na cestovanie. To viečko sa dalo ku koncu používania aj veľmi ľahko odstrániť, preto som ho mohla spotrebovať do posledného zrnka. Vyhladzovací efekt som nepostrehla, ale zato obsahoval jemné rozžiarujúce častice, preto bol veľmi vhodný na zafixovanie korektora v očnom okolí. Púdrov mám teraz dosť, ale vo vzdialenejšej budúcnosti by som si ho možno kúpila znova, pretože je to podľa mňa jeden z najlepších drogériových púdrov. 

Vlasovú a telovú časť setu Grab & Go (4 x 50 ml) od REN som recenzovala tu. Žiaden z produktov ma nezaujal tak, aby som si kúpila plné balenie.

Exfoliačná maska Syx (10 ml) s výťažkami z maliny, čučoriedky a brusnice ma svojimi účinkami nesklamala (viac o nej tu), ale jej prechemizovaná vôňa ma bohužiaľ od ďalšieho nákupu odrádza.

O dennom kréme Vital Just (30 ml) som písala v článku o mojej aktuálnej zimnej pleťovej rutine. Hoci je pôvodne určený na suchú pleť, na konci zimného obdobia mi vyhovoval. Toto menšie balenie som dostala ako darček, ale nebránim sa v budúcnosti ani nákupu tohto krému v plnom balení.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.