pondelok 8. júla 2013

Do dna!

Poznáte anglický výraz "hitting pan"? Označuje presne ten moment, kedy ste spotrebovali z vášho kozmetického produktu toľko, že začína byť vidieť dno. Najčastejšie som toto slovné spojenie počula/videla v spojení s dekoratívnou kozmetikou, ale nemusí to byť pravidlo. Existujú produkty, u ktorých si želám, aby boli bezodné. A potom sú tu také, u ktorých sa dna neviem dočkať. Dnes bude reč o dvoch paletkách, ktoré vlastne nepatria ani do jednej kategórie, pretože na jednej strane sú skvelé a dobre sa používajú, ale na druhej strane už so mnou strávili kus života a prišiel čas, aby urobili miesto novým kúskom. 


Prvou je paletka od Clinique, ktorá pochádza z vianočnej kolekcie 2006. Ak sa nemýlim, bola to moja prvá paleta očných tieňov vôbec (s očnými tieňami som začala dosť neskoro, dovtedy mi stačili ceruzky na oči a mascara...). Tvorí(lo) ju šesť očných tieňov so shimmerom v hnedých a fialových tónoch. Kúpila som si ju v Paríži v Sephore a spolu s ňou boli v balíčku aj ceruzka na oči, miniatúra odličovača Take the Day Off, mini očný krém a mini mascara. A všetko zabalené v ostroružovej plyšovej taštičke (to znie ako glamour sám, LOL). Ostatné produkty tohoto setu sú už samozrejme dávno v prachu (teda, okrem tej ceruzky na oči, tú určite mám a aj taštička existuje), ale paletka sa ma drží ako kliešť. I keď už taký vyčerpaný kliešť, zo šiestich očných tieňov mi ostávajú dva a tie už sú v štádiu hitting pan.


Druhým hrdinom tohoto rozprávania je paletka od Lancôme Color Design Sensational Effect Eye Shadow Smooth Hold. Kamoška ju dostala ako darček k nákupu a keďže to vôbec nie sú jej farby, posunula ju mne. Pozostáva zo štyroch tieňov, troch matných a jedného so shimmerom; farby sú hnedá, taupe, telová (s veľmi žltým podtónom) a ružová. Tu je skóre 3:1 v prospech tých "na dne", štvrtý vyzerá skoro nedotknutý.


Dala som sama sebe výzvu (ako som už písala v minulom článku o wishliste) - chcela by som "doraziť" tieto dve palety, kým si kúpim tú od Stila, po ktorej tak veľmi túžim. Ale úplne mi bude stačiť, keď dokončím aspoň štyri tiene z tých ostávajúcich šiestich. Našťastie, tieto dve paletky sú veľmi dobre kombinovateľné aj medzi sebou, takže mi nehrozí, že by som sa každý deň líčila rovnako.

Edit: podarilo sa mi vygoogliť originál obrázok toho vianočného setu od Clinique - takže nakoniec tam nebola ceruzka na oči, ale rúž a dokonca ho mám ešte stále doma (odtieň Pure Posh). Tiene na paletke sú zrkadlovo otočené, ale som si istá, že je to ona.

zdroj: http://www.ivillage.com.au/christmas-beauty-booty/91766#10
 A čo vy, dávate si podobné výzvy? A vytrváte v nich? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.