utorok 2. júla 2013

RECENZIA: Balzam na pery NUXE Rêve de Miel

Ako som sľúbila v článku o mojich TOP 10 za uplynulý polrok, dnes sa povenujem balzamu na pery Rêve de Miel  (čiže medový sen) od francúzskej značky NUXE, ktorý je určený na suché a popraskané pery.


Už papierový obal je pútavý, okrem popisu produktu obsahuje aj dve zaujímavé informácie - že spoločnosť NUXE má pod patronátom úle a tak prispieva k ochrane včiel (odo mňa, dieťaťa zo včelárskej rodiny, majú plus) a že zredukovali o 50% množstvo papiera použitého na tento produkt. Ako? Stačí roztrhnúť obal na vyznačenom mieste a vidíme, že informácie, ktoré sa nevošli na vonkajšiu stranu, sú vytlačené z vnútornej. Jednoduché a pritom efektné (a efektívne) riešenie.


Obal síce predáva, ale poďme k obsahu. Po rozbalení papierového obalu sa prezentuje v malom sklenom priehľadnom tégliku s bielym plastovým viečkom. Balzam je žltej farby a jeho textúra pripomína scukornatelý med. Čo sa týka vône, aj tam nájdeme medové nôty, ale výraznejšie sa v nej prejavuje aróma citrónu - našťastie vo veľmi jemnej verzii, žiadna prudká chémia, a tieto dve vône spolu krásne harmonizujú. Na perách necháva tento balzam matný efekt, preto by bol podľa mňa skvelý aj pre pánov, ktorí majú predsudky voči klasickým balzamom (napríklad aj preto, že na perách zanechávajú lesk).


V zložení nájdeme okrem medu aj rastlinné oleje (s mojou základnou vedmosťou z latinčiny som detekovala olivový, mandľový a olej z grepovej a citrónovej kôry), včelí vosk a maslo karité. Na obale sa deklaruje 79,5% zložiek prírodného pôvodu, ale určite sa nejedná o bio alebo organic produkt, keďže obsahuje aj zo dva silikóny.

Podľa popisu tento balzam vyživuje, reparuje, upokojuje a chráni a bol dokonca testovaný v extrémnych podmienkach kanadskej zimy. So všetkými bodmi súhlasím, i keď testovala som ho len v podmienkach bratislavskej zimy. Používam ho večer pred spaním (ako som už písala v článku o balzamoch na pery, téglikové balzamy sú pre mňa vyhradené na domáce použitie), v podstate je to posledný produkt, ktorým zakončujem svoju večernú rutinu. Ráno sú pery vláčne, vyživené, bez známok popraskania alebo šupiniek. V prípade veľkého poškodenia si večer nanesiem hrubú vrstvu balzamu a ráno zvyšok zotriem papierovou vreckovkou - v tomto prípade balzam funguje ako jemný peeling. Tento balzam sa mi osvedčil aj pri prechladnutí - vtedy si ním potieram začervenalé okolie nosa a to mi prináša úľavu. Počula som, že niekto ho používa aj na masírovanie nechtovej kožičky a lôžka, ale to som neskúšala.

Balzam na pery Rêve de Miel od NUXE patrí k produktom, ku ktorým sa stále vraciam, pretože je veľmi účinný, príjemne sa používa a dlho vydrží, keďže je ho na jedno použitie treba len malé množstvo. Toto balenie som otvorila niekedy v apríli; je júl a minutú mám možno jednu pätinu.

Existuje aj variant v tyčinke, s ktorým nemám skúsenosť a pravdupovediac ma ani neláka - recenzie nie sú až také jednoznačné (pravdepodobne s inou formou prezentácie musela nastať aj zmena v zložení na úkor kvality produktu).

Praktické info: Obsah téglika je 15 gramov a je dostupný v internetových obchodoch (feelunique, parfums) alebo ak budete mať cestu do Francúzska, nájdete ho v miestnych parapharmacies.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.