streda 17. júla 2013

RECENZIA: Olia - farba na vlasy od Garnier

Najprv ma upútal obal - temný s výraznou slnečnicou. A potom informácia, že farba obsahuje 60% olejových zložiek a žiaden amoniak. A aj keď mám vo farbách svoju stálicu (Garnier Color Naturals Creme v odtieni tmavá blond), neodolala som a Oliu som si kúpila, a to v odtieni 5.0 hnedá. Mali aj tmavú blond, ale tá sa mi podľa obrázkov na zadnej strane až tak nepáčila.



V balení som našla 1 ks oxidačného činidla, 1 ks farbiaceho krému, 1 pár (čiernych) rukavíc a 1 ks ošetrujúceho balzamu. A samozrejme návod na použitie. Vec, ktorá ma hneď v úvode šokla, bola, keď som si presvietila tú veľkú tubu, oxidačneho činidla tam bolo cca po tú sivú líniu. Trochu nerozumiem motivácii dať do balenia tubu s obsahom 150? 200? ml a naplniť ju 60timi gramami produktu. Vlastne jej nerozumiem dosť, keď vezmeme do úvahy že farba sa musí zmiešavať vo vlastnej miske vlastným farbiacim štetcom. Nebolo by logickejšie namiesto tuby dať do balenia flakón s odnímateľným vrchnákom so špičkou, v ktorom by sa oxidačné činidlo zmiešalo s farbiacim krémom? Nielen logickejšie, ale aj viac user-friendly.


Čiže na správne použitie tejto farby si pripravte nekovovú misku a štetec na farbenie vlasov. Zmiešaním oxidačého činidla s farbiacim krémom sme dostali akúsi svetlooranžovú hmotu, ktorá veruže celkom príjemne voňala. Toto som ocenila nielen ja, ale aj Hubbs, ktorý mi farbí vlasy a napr. na Color Naturals sa sťažuje, že páchne. Čo sa týka textúry zmesi, predstavovala som si ju trochu hustejšiu a viac gélovitú, ale naopak, je pomerne tekutá, počas pôsobenia farby (30 min) mi dokonca stekala z partií nad ušami. (No a potom to čistenie farby z uší, čela a krku bolo pomerne náročné, pomohla až kombinácia mydlo + odličovací olej,)

Po uplynutí určenej doby som si vlasy umyla s použitím ošetrujúceho balzamu. A výsledok? Som trochu v rozpakoch. Farba mi totiž vôbec nechytila rovnomerne. Vzadu je akási hnedo-červená a vpredu hnedo-čierna (v kombinácii s mojou bledou pleťou vyzerám trochu ako Morticia). Rozhodne to nie je hnedá, akú som očakávala. Uvidím, ako si postupne "sadne", ako sa bude vymývať, ale prvé dojmy sú "prečo som experimentovala a neostala pri Color Naturals?". Inak vlasy mi po nej ostali lesklé a dobre sa upravujú, (i keď mastia sa stále rovnako a umývam si ich každý druhý deň); nemala som ani žiadnu alergickú rekaciu ani ma nesvrbí pokožka hlavy. Takže v podstate to nebol úplne zlý výber. Ale či budem niekedy pokus s Oliou opakovať... to je vo hviezdach.


Pred - Počas - Po



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.